pirmdiena, 2012. gada 28. maijs

Ammas 312. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Ja gribi iepazīt Mīlestību, no kuras esi veidots, meditē.
Vari izmantot manis doto paraugu, vai vari arī meditēt no kāda cita avota iegūtajā tehnikā.
Lai iepazītu Mīlestību, no kuras esi veidots, es iesaku izmantot meditāciju, kura tev ļauj nokļūt savos dziļumos, kur nav vārdu.
Ja kāda meditācijas tehnika tevi saista, tā tev ir piemērota.
Meditēšanas tehnika var būt aizgūta no jebkuras tradīcijas vai kultūras.
Rīts un vakars ir vispiemērotākais laiks.
Arī dienas vidū tu vari paņemt "meditatīvu pauzi".
Šis ir man pēdējais ieteikums attiecībā uz meditēšanu. Ja tev nepieciešams vairāk informācijas, pameklē to.
Atceries, ka nav kritēriju darīt tā vai šitā. Meditē tā, kā tu to pats gribi.
Dienas uzsākšana ar ieiešanu savā Sirds Avotā, un palikšana tur visas dienas garumā pati par sevi ir varena meditācija.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com