trešdiena, 2012. gada 2. maijs

Ammas 305. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Manis ieteiktās meditēšanas ir priekš tevis paša. Ne priekš manis vai priekš jebkura cita Dieva aspekta ... izņemot tevi pašu.
Daudzi ir auguši tradīcijās, kuras noteica, ka "Dievam" ir nepieciešamas tavas lūgšanas ... "Dievs" sagaida no tevis pielūgšanu.
Mīļais, Dievam nekas nav vajadzīgs no tevis ... un man nekas nav vajadzīgs no tevis.
Visas šīs nodarbības un tehnikas ir ... priekš tevis paša.
Es šeit vienmēr esmu kopā ar tevi.
Mēs nekad netopam atdalīti.
Manu nodarbību mērķis ir likt tev atklāt, cik brīnišķīgi tu esi veidots ... ka ikviena tava ķermeņa daļiņa slēpj sevī tavu spēku.
Meditēšanas mērķis ir sajust, kā tas ir – būt ieskautam Mīlestībā.
Kad šodien meditē, apzinies, ka meditēšana ir priekš tevis paša.
Varbūt tu sajūti, ka meditēšana priekš sevis ir mazāk svarīga par meditēšanu Dievam?
Ja šāda sajūta tevi pārņem, lai cik niecīga vai vāja tā būtu, pievērsies darbiem ar kodiem un atbrīvo šo sajūtu.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins