svētdiena, 2012. gada 13. maijs

Ammas 307. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Es iesaku meditēt divreiz dienā, un tam ir divi iemesli:
1.      Pamostoties, kad ir vieglāk iekļūt sevis paša dziļumos un sasniegt Mīlestības būtību, iekams prāts top piepildīts ar ikdienas nodarbēm.
2.      Vakarā, kad meditācija palīdz ienest prātā klusumu, pirms iemigšanas tev paliekot par to, kas tu esi – par Mīlestības Iemiesojumu.
Meditējot pēc pamošanās un pirms iemigšanas, tu padarīsi savu dienu rāmāku un mierīgāku.
Tu spēsi saklausīt tevi priekā sveicošus čukstus it visā sev apkārt.
Atceries, kad tu komunicēji ar augiem, dzīvniekiem, minerāliem un priekšmetiem? Ja tu regulāri meditē, tu kļūsti spējīgāks sadzirdēt, kā viņi sveic tevi ... un tu atcerēsies sveikt arī viņus.
Kad ar meditācijas palīdzību tu aizsniedzies līdz nezināmajam sevī, ar iegūto atklāsmi tu spēj piepildīt savu dienu.
Tev kļūs vienkāršāk būt un palikt savā Sirds Avotā.
Šodien dienas garumā sveicini itin visu, ko tu sastop savā ceļā. Dari to no Sirds Avota un pasakies ikvienam un it visam par līdzdalību tavā dzīvē.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins