otrdiena, 2012. gada 1. maijs

A.Palijenko prognoze maijam/ 2012


MAIJS
 
Maija mēnesis – ir izturības pārbaude. Kad no visām pusēm pārbaudīs, kas jūs tāds esat. Un, lai jūs saprastu, šķitīs, ka viss ir pa īstam, taču patiesībā – pārbaudes būs iluzoras.
 
Nu, iztēlojieties, ka jūs atrodieties ārzemēs, esiet pazaudējuši pasi. Jums sāk izpausties instinktīva piesaiste (У вас начинается драйв) un pārbaude izpaužas tajā, KO jūs domāsiet, kad uzskatīsiet, ka esiet pazaudējuši pasi. Bet pēc tam izrādīsies, ka, lūk, tur tā uz skapīša visu laiku ir bijusi. Kā gan es to tur neieraudzīju?
Maijā, lūk, būs šādas pārbaudes. Pēc tam tās ārēji šķitīs – ak, fūū, - bet es jau sanervozējos. Taču nervozēt nāksies pēc tam un es pateikšu, kurā mēnesī, – oktobris būs mēnesis, kurš būs kā rezultāts tam, kas notika maijā.
 
Tāpēc maijs – tas būs aizkaitinājums visos tā variantos, kādi vien var būt. Tur pat ne vien balderjāņi ir jādzer, bet, ziniet, jāieiet tādā kā miega stāvoklī – anabiozē, lai jūs uz visu reaģētu tā: „Par visu pateicos; viss, kas notiek – nāk no Dieva; jā, tā ir pārbaude”.
 
Pārbaudes būs pārsteidzošas, ka jums būs kauns, ka jūs tā rīkosieties vai tā domāsiet. Tā ir vislielākā pārbaude – maija mēnesis. Kad jums tiek dotas it kā nepatikšanas, jums ir jāreaģē pareizi. Nevis žēlot [sevi], bet pateikties.
Jā, bet es jau tā arī rīkojos, es pieņemu situāciju un esmu ar mieru to mainīt, pieņemt lēmumus nevis no bailēm un kategorisma, bet – pieņemt. Pazaudēju pasi – tātad palieku šeit, tā nekas zeme, pēc trim gadiem iegūšu pilsonību vai arī iešu uz vēstniecību pēc izziņas. Mierīgi, bez apvainojumiem, ar pateicību, ar pieņemšanu.