trešdiena, 2012. gada 9. maijs

Ammas 306. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Vai tev viegli sanāk nomierināt savu prātu?
Daudzi saskaras ar grūtībām, to darot.
Prāts ir radis fokusēties uz ārējo ... man ir jāizdara šis, man ir jāizdara tas ...
Meditācijā prāts koncentrējas uz iekšējo ... uz esību ... uz stāvokli Pašā Mīlestībā.
Mantra pati par sevi ir vien līdzeklis, lai palīdzētu tev nomierināt prātu.
Lai arī mantrai ir sava jēga, tā ir kā kauliņš, ko prātam pagrauzt tajā brīdī, kad tu ieej dziļi sevī.
Lietojot mantru kopā ar elpošanu, tu iedod prātam nodarbi līdz brīdim, kad tas sāk "aizmirst" ražot domas.
Tas ir līdz brīdim, kad mantra tiek atlaista, tev to īsti pat nezinot.
Ir Klusums. Ir Miers. Ir Mīlestība.
Ja prāts atsāk domu ražošanu, atgriezies pie mantras.
Ja sajūti vilšanos, pastrādā ar kodiem. Gan attiecībā uz savu vilšanās sajūtu, gan uz prāta aizņemtību.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins