pirmdiena, 2016. gada 8. augusts

Portāla Domātājs.lv jaunumi (01.-07.08.2016.)


Portāla Domātājs.lv jaunumi (01.-07.08.2016.)

DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA 5. daļa Mūžu tīrumā 8.nodaļa 2.d. Sapņi07.08.2016


Dievišķo Gudrības Skolotāju 20. gs. sākumā cilvēcei pasniegtā Mācība – daudziem jau pazīstamā Dzīvā Ētika jeb Agni Joga. Dievišķo Gudrības Valdoņu vadībā to fiziskajā pasaulē pierakstījuši Lielās Baltās Brālības Sūtņi Helēna un Nikolajs Rērihi, un tā ir sakārtota 14 grāmatās. Un arī visdrūmākajos padomju okupācijas gados Latvijā bija cilvēki, kas lasīja šo aizliegto literatūru – DzīvoLasīt vairāk …

Negatīvo stresu sekas un cēloņi 06.08.2016


Palīdzību no Dieva vai Augstākiem spēkiem, es sāku meklēt tikai pēc ciešanām, kā jau vairums cilvēku. Lielākais pārdzīvojums bija, kad 17 gados traģiski aizgāja bojā mans jaunākais brālis, man tad bija tikai 20.gadu, bet jau drīz pēc tam, izlasot grāmatu ’’Dzīve pēc nāves ´’, varēju mierināt savu mammu, stāstot, ka nekas jau nebeidzas, viss turpinās…Lasīt vairāk …

I Brīvdabas konference: “Kā ikdienā dzīvot pēc Sirdsapziņas?”, 14.08.2016. 05.08.2016


Sokrata tautskola aicina piedalīties I Brīvdabas konferencē “Kā ikdienā dzīvot pēc Sirdsapziņas?” 2016.gada 14.augustā, Sevis izzināšanas un harmonizēšanas parkā, Siguldas pagastā, Siguldas novadā. Mērķis: Dalīties zināšanās un pieredzē par ikdienas situācijām, kad grūti dzīvot saskaņā ar Sirdsapziņu – kā pārvarēt kārdinājumus un izdarīt pareizās izvēles saskaņā ar Dievišķajiem likumiem. PROGRAMMA 9.00-11.00      Pulcēšanās, iepazīšanās ar SevisLasīt vairāk …

Kā justies laimīgam?


Anete jautā: Man ir labs darbs, mīlošs vīrietis. It kā viss ir, bet tas mani nedara laimīgu. Pat vēl vairāk, jūtos kā savas dzīves cietumā, kā putns būrītī. Izvēlētā profesija man nepatīk, un naudai pat nav nozīmes, arī attiecībās nejūtu piepildījumu, nespēju atvērt sevi mīlestībai ne pret vīrieti, ne pret to, ko daru. Un nezinu, ko darīt, kā to izmainīt un vai mainīt?Lasīt vairāk …

Kā lai veicina garīgo saikni ar savu vīru?


Kristīne jautā: Vai jūs, lūdzu, varētu pastāstīt, kā lai veicina garīgo saikni ar savu vīru un kā lai mēs garīgi attīstāmies, jo saprotu, ka tikai seksuāla rakstura attiecības mani neapmierina, lai cik ļoti to mans vīrs vēlētos. Ar varu viņu nevaru piespiest ne garīgi augt, ne negribēt mīlēties katru mīļu brīdi. Ko darīt? Elvita Rudzāte atbild: Ja sieva garīgi attīstās, tad viņa labāk izprotLasīt vairāk …

Dabas Dievišķo likumu ievērošana Tūves Jānsones grāmatās par trollīti Muminu un viņa ģimeni 04.08.2016


Dievs. Daba. Darbs. Šie vārdi, Annas Brigaderes triloģijas nosaukumā, īsi, precīzi un kodolīgi norāda uz katra cilvēka dzīves pamatprincipiem, kurus ievērojot šīs zemes mūžu būtu iespējams pavadīt līdzsvarotībā. Šos pašus vārdus mazliet pārveidojot sanāk Dabas Dievišķo likumu ievērošana, kas arī ir katra cilvēka uzdevums šajā pasaulē. Šie likumi ir vairāki, kā, piemēram, ticības likums, mācībasLasīt vairāk …

Pasākums: “Mīlestības rituāls” 15.08.2016. 03.08.2016


Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītajā “Mīlestības rituālā” 2016.gada 15.augustā, plkst. 19.00-22.00, “Sevis izzināšanas un harmonizēšanas parkā”, Siguldas pagastā, Siguldas novadā. Mīlestības rituāla programma: 19.00-22.00 Sievišķās enerģijas attīstība. Sirds atvēršana piedošanai, pateicībai, cerībai, ticībai un mīlestībai. Svētās Dievmātes, Latvju Māras un Laimas godināšana. Dalības maksa: ziedojumi (katrs maksā saskaņā ar savu sirdsapziņu un iespējām). Pieteikties: aizpildot reģistrācijas anketu šeit.Lasīt vairāk …

Kā sevi sakārtot?


Inga jautā: Esmu savā dzīvē nonākusi tādā punktā, ka saprotu, nepieciešams lūgt pēc palīdzības. Finansiāla rakstura problēmas, mūžīgā cīņa ar apkārt esošo bardaku, enerģijas pilnīgs izsīkums, gribasspēka un vēlmju iztrūkums, bez redzama pamata pēkšņš nervu uzbudinājums līdz roku trīcēšanai, cīņa ar pusaudžu elektronisko ierīču lietošanas kontroli, mazas bet daudz dažādas veselības problēmas bērniem. Informācijas galvā daudz, lasu, daudz saprotu, bet dzīvē pielietot zināšanas diemžēl nemāku. Nu patLasīt vairāk …

Vai pieņemt šādas attiecības?


Ilze jautā: Pirms pāris mēnešiem internetā iepazinos ar vīrieti no ārzemēm. Abi ļoti ātri iemīlējāmies. Jau pašā sākumā uzzināju, ka viņš sarakstās ar daudz citām sievietēm internetā, laikam iepazītas dažādos sociālajos portālos. Es pati šo informāciju nemeklēju, var teikt tā pati nonāca manās rokās (acīs).  Vēlējos attiecības uzreiz pārtraukt. Viņš sarakstīšanās faktu neslēpa, un teica, ka ar laiku tas mazināsies, līdz pāries pavisam, ja mēs dzīvosimLasīt vairāk …

Mans ceļš


Ja melnas brilles acis sedz, Kā saredzēt, kur ceļš mans ved? Tās tumsu, bailes, šaubas raisa, Un šodiena izliekas tik baisa. Noliec prātu, atver acis, Ļaujies pasaules krāsu brīnumam. Mosties, saredzi sevi, Pretī nostājies savam aklumam. Ja biezas klapes dzirdi slēdz, Kā sadzirdēt, kur ceļš mans ved? Tās neziņu, nesapratni ik uz soļa dala, UnLasīt vairāk …

Vai pieņemt esošo darba situāciju? 02.08.2016


Katrīna jautā: Pirms vairākiem gadiem pabeidzu augstskolu un pavisam drīz atradu darbu, kas man patīk (darbs ar klientiem, viņu dokumentu kārtošana, konsultācijas utt.) No sākuma kā jau jaunam darbiniekam darba un klientu bija mazāk, bet tad arvien vairāk un vairāk. Tagad ir tā, ka jau pāris gadus reāli netieku galā ar to visu – strādāju arī darbdienu vakaros, brīvdienās. Ģimene un arī es patiLasīt vairāk …

Darbs kā prostitūcija


Gunta jautā: Aleks Janovskis, ukraiņu miljonārs Amerikā, ir teicis: “Ja jūs darāt darbu, kas jums nepatīk, jūs nodarbojaties ar prostitūciju, jo jūs ļaujat sevi “izvarot” katru darba dienu.” Vārds – izvarošana ir pēdiņās un šeit nav runa par vissmagāko dzimumnoziegumu. Runa ir par savas personas, savas būtības bīstamu pakļaušanu kādam procesam, kādai darbībai. Smagi vārdi un vairums no mums teiks: “Kā tā var teikt? VisiLasīt vairāk …

Pieredzes stāsts par tetovējumu


Šajā dzīvē esmu dzimusi latviete, Latvijā. Kāds, mans izvēlētais dzīves posms pagāja Skotijā. Tieši šajā vietā, 46 gadu vecumā, pēc nopietnām pārdomām, devos uz tetovēšanas salonu. Izteicu savu konkrēto vēlmi pēc tetovējuma – simbola. Saule, kuras apaļajā viducī ir iņ un jaņ zīmes, atrodas uz mugurkaula starp lāpstiņām. Uz to brīdi nezināju nekādus skaidrojumus un nemāku teikt, no kurienes nāca šī prasība. Iespējams, mana zemapziņaLasīt vairāk …

Dieva dāvana – Bērniņš! 01.08.2016


Smagi ir lasīt vai dzirdēt informāciju par to, ka kāds vēlas veikt abortu, bet saprotu, ka cilvēkiem trūkst informācijas un pieredzes, esmu daudz domājusi, ko  es varētu darīt  šajā lietā kā izplatīt vai nodot informāciju, lai cilvēki apzinātos ko viņi dara! Kad gaidīju trešo bērniņu, ārstam pie kura veicu apskates un sonogrāfiju, pilnībā uzticējos unLasīt vairāk …

Kāpēc nevaru izveidot attiecības ar sievieti?


Aivars jautā: Gribu ar jums padalīties par vienu smagu, problēmu, kas mani nomāc, joprojām, savos 30 gados esmu NEVAINĪGS!! It kā pēc izskata neesmu galīgi norakstāms, bet kaut kā nekad nesanāk tā nopietni saveidot attiecības. Parasti ir dažas tikšanās pēc kā nekas neseko un attiecības izplēn. Daudzi mani draugi netic vai apsmej, par to ka esmu nevainīgs, bet  tā diemžēl ir  patiesība, vienkārši tā kautLasīt vairāk …

Kāpēc zīdainim ir sausa āda?


Inga jautā: Zīdainim būs drīz pieci mēneši. Jau trešo mēnesi ir ļoti sausa ādiņa uz sejas, aiz ausīm, pat ausīs iekšā….izmēģināti daudz dažādi kremi un pat Evijas ziede….nekas nelīdz. Ļoti reti un uz neilgu laiku paliek labāk, bet tad viss atkārtojas. Nezinu vairs ko iesākt. Ļoti niez bieži vien. Kas varētu būt par iemeslu un ko es dzīvē daru nepareizi?! Elvita Rudzāte atbild: JaLasīt vairāk …