piektdiena, 2016. gada 19. augusts

Sanata Kumaras Skola ver tiešsaistes durvis!


Sanata Kumaras Skola ver tiešsaistes durvis!
16 08 11 01Sveicināti, mani dārgie draugi! Ne vienreiz vien esmu dzirdējusi apmēram tādus vārdus pa telefonu:
„Labdien! Vai tā ir Natālija Koteļņikova? Es gribētu pierakstīties pie jums uz semināriem. Mana paziņa ir sākusi redzēt smalko plānu un ir iemācījusies vadīt enerģijas pēc tam, kad mazliet padarbojās pie jums Sanata Kumaras Skolā. Viņa ir sākusi arī rakstīt čenelingus, pagaidām gan nelielus, bet viņa uzskata, ka pakāpeniski viņa rakstīs arvien vairāk.
Es arī gribētu iemācīties meditēt un just enerģiju. Man gribētos arī labus sakarus ar Augstāko Es un ar Skolotājiem un Ercenģeļiem, uzzināt par karmu, par Akašas Hronikām, par Diženo Dievieti, Saules Brālību un tikt skaidrībā ar savu misiju. Taču es nevaru aizbraukt uz Skolu tajā pilsētā, kur jūs pašlaik pasniedzat. Ko man darīt?”

16 08 11 02Pēc daudziem lūgumiem es sāku tiešsaistes nodarbību ciklu Sanata Kumaras Skolā, kur mēs:
Mācīsimies meditēt
Just dažādas enerģijas
Iemācīsimies dzirdēt vai redzēt smalkajā plānā
Mēs iemācīsimies arī tumšas būtības atšķirt no gaišām
Iemācīsimies attīrīt savus ķermeņus un kanālus, lai nesaistītu sevi ar tumšām vai pelēkām būtībām
Apgūsim meditāciju drošības tehniku
Iemācīsimies atšķirt vibrācijas
Praktizēsim dažādus sevis un sava kanāla attīrīšanas veidus
Veltīsim laiku piedošanai visiem cilvēkiem un viņu pieņemšanai
Iegremdēsimies Dievišķajā Mīlestībā
Apmācības rezultātā spēsim iziet uz Kristus-apziņas augstajiem plāniem
Izmainīsim savu karmu
Izgaismosim savu dzimtu
Uzzināsim savas pagājušās dzīves
Ieraudzīsim vai sajutīsim savus smalkā plāna Skolotājus
Savienosimies ar Sargeņģeļiem
Savienosimies ar saviem Kristus-apziņas aspektiem
Un daudz, daudz ko citu, ko vienkārši ir par ilgu uzskaitīt

Tas viss būs mūsu mācībās, kuras būs savāktas pakāpēs, kur mēs nesteidzoties un ļoti detalizēti aplūkosim ezotēriskās zināšanas, likumus, vingrinājumus un iemācīsimies taisīt meditācijas.
Darba ar sevi metodes mūsu skolā neaizņem daudz laika un ir vienkāršas kā viss dievišķais.
Mūsu nodarbības sāksies oktobrī un notiks divas reizes mēnesī internetā. Pavisam tiek plānotas 15 nodarbības (līdz maijam).
Klausītājiem tiks sniegts vebinātu nodarbīu ieraksts.
Pašlaik formējas Skolas mācekļu agrīnais saraksts, tam ir priekšrocība pārējo priekšā. Pierakstīšanās agrīnajā sarakstā būs līdz 16. septembrim.
Pierakstieties Sanata Kumaras Skolā un apmaksājiet kursu pēc viszemākajām izmaksām.
Uz tikšanos mūsu semināros!
Jūsu Natālija Koteļņikova
Pievēršam uzmanību, ka pirmā nodarbība būs 29. oktobrī pulksten 12 pēc Maskavas laika
Tiksimies divas reizes mēnesī!
Visas paroles pienāks pa pastu saskaņā ar reģistrāciju.
Lai pierakstītos agrīnajā sarakstā un apmaksā ar atlaidi, spiediet lielo sarkano pogu!
Kopā ar apmaksu, lūdzu, nosūtiet savu e-pastu, uz kuru jūs gribētu saņemt paroles uz nākamajām nodarbībām.

Pievienots 19.08.2016
Tulkoja Jānis Oppe