ceturtdiena, 2012. gada 26. aprīlis

Ammas 300. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
300 – tas ir īpašs skaitlis.
Nav daudz tādu, kuri ir nokļuvuši līdz 300. nodarbībai.
Es cieņā apbrīnoju tavu izturību.
Es augstu vērtēju tavu uzticēšanos sev pašam.
Un ne jau tāpēc, ka tu būtu labāks par citiem. Bet gan tādēļ, ka tu esi nonācis līdz šim savas izaugsmes punktam, ejot pa šo ceļu ... kurš ir viens no daudzajiem ceļiem.
Turpmākajās nodarbībās mēs runāsim par to, kā ikdienas dzīvē izmantot tās zināšanas, kuras tu esi ieguvis.
Tas būt integrācijas laiks.
Šodienu, mans mīļais, izmanto, lai apzināti atrastos savā Sirds Avotā un ietītu sevi savas mantras enerģijā gluži kā tīras mīlestības kokonā.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins