piektdiena, 2012. gada 6. aprīlis

Ammas 287. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Tagad mēs parunāsim par divām valodām, kuras vairs nemainās un kuras tiek izmantotas lūgšanās: par sanskritu un par latīņu valodu.
Izvēlējos šīs valodās tādēļ, ka tās plaši tiek izmantotas lūgšanās daudzviet pasaulē. Latīņu valodu agrāk izmantoja vairāk, taču arī šodien šīs valodas pielietojums lūgšanās ir nozīmīgs.
Kad vēlies klausīties nomierinošu mūziku, lūgsnu dziesmas šajās divās valodās var būt ļoti piemērotas.
Protams, ka nav ne vainas dziesmām arī citās valodās. Es gribu norādīt vienkārši norādīt uz šo divu valodu vibracionālo spēku.
Tu vari izmantot sanskrita dziesmas, kas tevi piesaista. No latīņu valodā skanošajām dziesmām es iesaku gregoriāņu mūziku, - tajā spēks ritmā, un tā vibrē kopā ar ikvienu tavu šūnu.
Kļūstot jūtīgākam pret apkārtējām enerģijām, tu sajutīsi sanskrita un gregoriāņu dziesmu nomierinošo un dziedējošo spēku.
Klausoties šajā mūzikā, būs reizes, kad zemāku līmeņu vibrācijas tevī celsies un raisīt diskomfortu. Un tas ir labi. Izelpo šīs emocijas ārā un palūdz, lai tās tiek transformētas mīlestībā.
Šādās reizēs vari izmantot arī kodu tehnikas.
Man mīlestības ir vienmēr ar tevi.
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins