trešdiena, 2012. gada 18. aprīlis

Ammas 291. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Jo tu vairāk sāc piepildīt savu prātu ar Dievišķo, jo arvien vairāk tu sāc atgriezt savu apziņu atpakaļ tajā stāvoklī, kas tu patiesībā esi – Mīlestības Iemiesojumā.
Tu sāc izprast, ko nozīmē dzīvot Vienotas Mīlestības apziņā.
Protams, tu turpināsi dzīvot šajā pasaulē, šajā dzīvē, ko esi radījis. Tu esi atnācis šeit, lai iegūtu pieredzi.
Tagad tev ir iespēja (iz)dzīvot paša radīto, apzinoties savu saikni ar Dievišķo.
Tu vienmēr esi dzīvojis Vienotībā. Tā ir Patiesība.
Tagad tu sāksi apzināties, ka katra tava molekula ir daļa no Dievišķā.
Neaizmirsti, tu, kas esi mans dārgais un nenovērtējamais Manis Paša aspekts, OM-ot ikreiz, kad tavs prāts kļūst nemierīgs.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins