sestdiena, 2015. gada 14. marts

Es Esmu Mīlēts - Eņģeļi caur Ann Albers

Es Esmu Mīlēts …
14.03.2014 … Eņģeļi caur Ann Albers
http://angelmessages.visionsofheaven.com…
No angļu valodas tulkoja Maija Čepule …
-----------------------------------------
Dziļi ievelciet elpu. Itin viss jūsu dzīvē tieši tagad ir vislabākajā kārtībā! Vēlreiz ieelpojiet. Atkal šinī brīdī viss ir lieliski. Jūs esat šeit apsēdušies, savienojušies ar Eņģeļiem, un veltījiet savu laiku, lai izlasītu kaut ko tādu, kas iedvesmotu jūsu Sirdi un Dvēseli. Jūs atveraties šadi, lai saņemtu mūsu Mīlestību. Ieelpojiet atkal. Saņemiet.
Īstenībā jau mēs VIENMĒR esam šeit priekš jums. Mēs NEKAD jūs nepametam. Mūsu Mīlestība, kā daļa no Dieva Mīlestības, ir PASTĀVĪGI šeit priekš jums. Ieelpojiet to. Saņemiet to. Dārgie – mēs, Eņģeļi, dzīvojam – lai Mīlētu jūs. Mēs esam ar jums jebkurā gadījumā, vienkārši gaidot izdevību – ar Radītāja Mīlestību piepildīt jūsu katra dzīvi. Jūsu ziņā – to lūgt. Jūsu ziņā – tai ticēt. Jūsu ziņā – saņemt to.
Tādēļ atrodiet laiku, lai savā ikdienā ievilktu elpu, ar nodomu – saņemt mūsu Mīlestību. Ieelpojiet dziļi, zinot, ka Jūs Esat Mīlēti. Kad jums trūkst risinājuma – Dievam tas ir. Kad jums trūkst resursu – Dievam tie ir. Kad jums trūkst spēku – Dievam tie ir. Itin visās lietās, dārgie, jūs pavada visa tā Palīdzība, Viedums, Mīlestība, un Vadība, kas jums nepieciešama. Saņemiet mūsu Mīlestību. Atverieties tai. Ticiet tai, jo darot tā – jūs atļaujat mums palīdzēt jums, vadīt jūs, un pacelt jūs.
Šonedēļ, dārgie – tik bieži, cik vien jums tas iespējams – atgādiniet sev – ”Es Esmu Mīlēts – daudz vairāk, nekā spēju to iedomāties. Es Esmu Dieva roku nests un Eņģeļu spārnu ieskauts. Es Esmu Vadīts, Mīlēts, Lolots un Sargāts. Es Esmu Atvērts, lai saņemtu šo Mīlestību ikvienā savas dzīves jomā.” Tad ieelpojiet mūs sevī, dārgie. Mīlestībā ieelpojiet.     

https://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_page=1&f_tid=5713873