svētdiena, 2015. gada 29. marts

ES ESMU ĪSTS.

ES ESMU ĪSTS.
Ģimene atnāca uz restorānu paēst. Oficiante pieņēma pasūtījumu no vecākiem, un tad pievērsās 7 gadīgajam dēlam.
- Ko Jūs ēdīsiet?
Bērns bailīgi p...
askatījās uz vecākiem un klusu teica:
- Es gribētu burkānu un ābolu.
Nepaspējusi pierakstīt pasūtījumu, kā iejaucās māte:
- Kas tas par ēdienu? Atnesiet karbonādi un kartupeļus.
Oficiante ignorēja viņas teikto.
- Jūs gribēsiet nomizotus vai ar mizu?- viņa jautāja puisītim.
- Nomizotus.
- Tūlīt atnesīšu,- pateikusi oficiante devās uz virtuvi.
Pēkšņi iestājās neredzēts klusums. Te pekšņi puisīts paskatījās uz vecākiem un teica:
- Ziniet ko? Viņa domā, ka es esmu īsts!



Tie, kuri baidās no bērniem, baidās no sava neīstuma. Jo īstam ar neīstu sadarbība nevar notikt, šajā gadījumā ir pasūtīts ēdiens.