piektdiena, 2015. gada 27. marts

Andžejs Reiters - tiem , kas nevar sakārtot savu dzīvi

 

Video domāts tiem , kas nevar sakārtot savu dzīvi , bet jaucas citu dzīvēs.
Vienmēr esmu domājusi kāpēc tik daudz negāciju , melu , tenku. Man jau sen viss skaidrs , jo to visu esmu apguvusi, bet daudziem tā ir sveša lieta .
Kamēr nebūsiet sevi sakārtojuši pilnībā ,neko labu no sevis negaidiet . Un nevajag teikt es sevi cienu , ( kā to daudzi bravūrīgi paziņo ) , bet tajā pašā mirklī , nekaunāmies aiz muguras aprunāt un " spļaut virsū "  .
Tad , kad būsiet sakārtojuši visas savas septiņas izpausmes , tad arī varēsiet teikt , es sevi cienu , bet ne ātrāk .

Nekad savā biolaukā nesēj negatīvu programmu , tas vēlāk atsauksies uz tavu dzīves kvalitāti ...

/ Andžejs Reiters /

https://youtu.be/sBahWNbsz_A

https://youtu.be/Gfzvb7z01ac

P. S .
Jā , jā kamēr klusēsi
Cits pa tavu galvu " bradās "
Un tavā radošajā " krūzē " darvu pilinās
Un pēc tam nevainīgi ,
savas skropstas plivinās ...
 / VICTORIA /