pirmdiena, 2015. gada 23. marts

par mūzikas un vārda ietekmi uz ūdeni

Ļoti interesants raidījums par mūzikas un vārda ietekmi uz ūdeni.
 Ūdens ir mūsos, mēs rezonējam uz skaņu un uz attēlu. Šajā sakarā man rodas sekojošas domas. Jupiters (Ētera elementa pārvaldnieks) ir saistīts ar skaņu. Tieši tādēļ visās garīgajās praksēs pielieto skaņu kā ārkārtīgi svarīgu instrumentu. Ūdens ar kuru pēc tam veica sakrālas darbības(svētais, iesvētītais ūdens) tiek <ierunāts> , strukturēts. Ļoti laba mūzika veido ūdenī sešstūra formas- zinām par divu trīsstūru... apvienošanu. Liekas, ka Venera tomēr vairāk ir saistīta ar vizuālo uztveri. Šodienas pasaule iet vizuālisma virzienā. daudzi jauni cilvēki vispār nespēj adekvāti uztvert skaņas. Mana meita skatās ziņas, kurās stāsta bez attēla un viņa man pēc mirkļa jauta, ko tur teica! sociālie tīkli lai gan bieži bez skaņas, taču ir ar attēliem un tekstiem. Svarīgi šī atšķirība starp Jupitera un Veneras izpausmēm man liekas arī Dievnamu iekārtojuma sakarā. Visās konfesijās ir bijušas nopietnas diskusijas vai VISPĀR jāattēlo Dievs. liela daļa uzskata, ka nav. Tie uzskata, ka Dievs ir JĀKLAUSĀS. Klausīties - paklausība Dievam. Skaņa-saskaņa. Musulmaņiem Dievs netiek attēlots. Luters arī būtiski mainīja baznīcas ideoloģiju askētiska vizuaāa izskata virzienā, taču tam galvenokārt bija cits iemesls. Vēl interesantāks personiski man ir praktiskas dabas jautājums: kas horoskopa ir sieva un kas vīrs? Mēness un Saule? Vediska astroloģija saka, ka Venera un Jupiters. Venera nes vīram vizuālo prieku, jo vīrieši mīl sievietes ar acīm. savukārt vīrs nes sievai skaņu, jo sievietes mīla ar ausīm. Protams, Jupiters nes garīguma aspektu. Tā tam būtu jābūt. Kā brīniškīgi teikts kāda Jura Rubeņa pasakā. Ādams jautā Dievam: kāpēc Tu runā ar mani, Ieva taču ir gudrāka? Dievs atbild: jā, Ieva ir gudrāka, tā saprot Tevi (un pasauli), taču Tu saproti mani...

 Būtu interesanti, ja mēs varētu veikt nopietnu pētījumu kopa ar psihologiem par <vizuāliķiem> un to Venerām horoskopā. Ir skaidrs, ka tikai zodiaka zīme nevar būt kritērijs, visticamāk vajadzētu būt akcentētai (aspekti, stūri u.t.t.) Venerai.