sestdiena, 2015. gada 28. marts

Deja ar Dzīvi - Eņģeļi caur Ann Albers

Deja ar Dzīvi
28.03.2015 … Eņģeļi caur Ann Albers
http://angelmessages.visionsofheaven.com…
No angļu valodas tulkoja Maija Čepule …

Atlaidiet sevi no gaidīšanas valgiem, dārgie. Jebkurā gadījumā jums ir jābūt nodomam, mērķim, sapņiem, vēlmēm un ilgām, bet tad – atlaidiet Dzīvi un paši sevi no gaidīšanas, un dzīvojiet TAGAD. Izdariet labākās un laimīgākās izvēles, ko varat šobrīd izdarīt. Kad Dzīve neizskatās gluži tāda, kādu jūs to gaidījāt – svētījiet to tik un tā. Kad jūs nejūtaties gluži tā, kā gaidījāt – svētījiet sevi tik un tā.
Ir pārāk daudz laika šeit uz Zemes veltīgi iztērēts, pretojoties Dzīvei. Ir pārāk daudz enerģijas veltīts tam, kam ”būtu jābūt”, nevis tam, kas ”ir”. Pārāk daudz ciešanu no tā, ka ”neiet nekas, kā iecerēts”, tā vietā, lai uzticētos ”Augstākajai iecerei”.
Tādēļ tagad gaidiet negaidīto! Ļaujiet sev katru rītu pamostoties, lūgt: ”Mīļais Dievs, Mīļie Eņģeļi … tas ir tas, ko es vēlētos, lai šodien notiek … Es lūdzu jūsu palīdzību, un atlaižu savas gaidas attiecībā uz to, kā tam jāizskatās. Es paļaujos uz to, ka viss, ar ko sastapšos savā ceļā šodien, ir Dievišķi perfekts un sakārtots.” Un tad, dārgie, DZĪVOJIET šo savu dienu šādi. Lai kas arī nenotiktu, atgādiniet sev: ”Es Esmu Mīlēts. Es varu izdarīt savu nākamo izvēli daudz Mīlošāk.” Šinī realitātē jūs dejojat ar Mīlestību, brīvi plūstot caur Dzīvi uz priekšu bez pretestības vai pieķeršanās tam, kādai tai pēc jūsu domām vajadzētu izskatīties.
Tā ir īsta brīvība, dārgie – brīvība – izvēlēties Mīlestību ikkatru brīdi. Izmēģiniet to šonedēļ. Atļaujiet sev būt brīviem no gaidām. Uzstādiet savus Nodomus, lūdzieties par saviem Sapņiem un Vēlmēm, un tad … Dejojiet ar Dzīvi !!!