PROGRAMMA “BĒRNU
EMOCIONĀLĀ AUDZINĀŠANA” (BEA)
CEĻVEDIS UN PALĪGS
VECĀKIEM
Programma
"Bērna emocionālā audzināšana" (BEA) sniedz ieteikumus, kā pārvarēt
dažādas grūtības bērna audzināšanā un veicināt bērna emocionālo attīstību.
Šī ir iespēja
iesaistīties vecāku (bērna vecums 4-6 gadi) apmācības grupā, lai labāk izprastu
sava bērna uzvedību un iemācītos to uzlabot reizēs, kad bērns ir patvaļīgs,
nepaklausīgs vai pat agresīvs.
BEA programmā
ir izdalītas 10 tēmas jeb soļi ( bērna temperaments, ķermeņa kontrole,
piesaiste, spēlēšanās un fantāzija, valoda un komunikācijas prasmes,
pašvērtējums, disciplinēšanas metodes, emociju pašregulācija, problēmu
risināšana) un katrā solī vecākiem tiek sniegta būtiskākais par bērna attīstību
un audzināšanas principiem.
Mērķis:
§
veicināt
pozitīvu bērnu emocionālo attīstību, emociju pašregulāciju;
§
palīdzēt
vecākiem labāk izprast savus bērnus un viņu vajadzības,
§
uzlabot
vecāku un bērnu savstarpējās attiecības, arī attiecības ar vienaudžiem;
§
veicināt
bērna uzticēšanos, pašcieņas nostiprināšanos, iesaistīšanos dažādās
aktivitātēs;
§
palīdzēt
mazināt trauksmes līmeni, bērnu uzvedības problēmas.
Guvums:
Grupas
dalībniekiem ir iespēja gūt zināšanas, praktiskas iemaņas un pieredzi, kā arī
izdales materiālus katrā nodarbībā. Tiks piedāvātas mākslas terapijas tehnikas
un uzdevumi, gan vecākiem, gan bērniem.
Kā grupa darbosies?
§
Grupas
dalībnieki (6- 10 vecāki) tiksies 10 nodarbībās
§
1
reizi nedēļā/ paredzētā vieta – Rīga, Annas iela (pretī fabrikai “Laima”)
§
Nodarbības
ilgums 2,5 stundas (rīta vai vakara grupa)
§
Cena
– EUR 5.00/par nodarbību
Pieteikšanās un sīkāka informācija
pa telefonu 28818268, Diāna Sergavai
epastā – diana.serga@gmail.com
Paredzētais sākums – marts.
P.S. Programmas efektivitāte ir pārbaudīta zinātniskos pētījumos
gan ārzemēs, gan Latvijā. Latvijā pētījuma dalībnieki pēc dalības programmā
atzīmēja, ka nozīmīgi pieaugusi viņu apmierinātība ar vecāku lomu, savas
efektivitātes novērtējums un kopējā kompetences izjūta, kā arī norādīja mazāk
bērna eksternalizētās uzvedības problēmas un kopējās uzvedības problēmas.
_____________________