otrdiena, 2013. gada 21. maijs

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

12. maijs
Nekas nav neiespējams. Šis teikums tev stabili jāiegravē savā prātā.
Tu esi daļa no visvarenā spēka, kas radīja visu Universu. Nē, tu neesi tikai daļa, tu esi Dievs.
Šim teikumam neļauj sevi atbaidīt. Nedomā: "To es nekad nedarīju!" Drīzāk domā, ka viss ir iespējams.
Ja tu pamani, ka tavi spēki vēl nav pietiekami attīstīti, lūdz Manu palīdzību. ES tevi ne tikai vadīšu, ES tev neiespējamo padarīšu iespējamu.
Man no tevis vajag tikai tavu tikumu un ticību.
Tava paļāvība un mīlestība ar laiku augs tādā mērā, kādā pazudīs tavas šaubas, bailes un neuzticība.
Vai tu saproti, ko tas nozīmē? Ticība, tikums, paļāvība un mīlestība ir ES īpašības.
Bailes, šaubas, neuzticība raksturo ego.
Tāpēc ego ir aprobežots un tevi ierobežo.
Turpretī ES ir neierobežotības būtība. ES var pārvērst ūdeni par uguni un zemi par debesīm. ES, resp., neierobežotajai mīlestībai, nekas nav neiespējams.
Ja tu dzīvo ar mīlestību, ja tu esi neizmērojamības daļa, tu kļūsti neizmērojamība.


13. maijs
Daudzi domā, ka tas ir tīrs gadījums, ja viņi sastopas ar partneri, ar kuru labi saprotas.
Bet ES tev saku: visā Universā nav neviena vienīga gadījuma.
Tā sauktie gadījumi turpretī ir zīme par to, ka Dievs darbojas, neparādoties atklāti.
Tas notiek vienmēr, kad Dievs gan nemanāmi, tomēr skaidri virza jūsu likteni.
Tā ir arī ar partneriem. Nevienu vienīgu cilvēku savā dzīvē jūs nesatiekat nejauši. Katra tikšanās ir ar savu cēloni un jēgu. Vai varbūt tu domā, ka savus vecākus tu esi dabūjis tīra gadījuma dēļ?
Tu savu partneri satiec tad, kad laiks ir pienācis. Un tu satiec to partneri, kas tev atbilst.
Tāpēc nav "nepareizu" partneru.

14. maijs
Tam, kas sevi nodevis Dieva ziņā, nav problēmu. Viņš var iet caur uguni un nekā nejutīs. Viņš var dienām nekā neēst un nedzert un nemanīs nekā nepatīkama, bet būs joprojām laimīgs, jo zina, ka Dievs par viņu rūpējas.
Tas nozīmē: jo vairāk rūpju tev ir un jo vairāk dzīve tevi nospiež, jo tālāk tu esi no Dieva.
ES vienmēr atkārtoju: kas sevi pilnīgi atdod Man, par to ES rūpējos. Bez izņēmuma ES esmu vārdu turējis.
No tavas puses tev tava dzīve jāmaina.
Tev nav vajadzīgs viss tavu piepildīto un nepiepildīto vēlmju balasts, kas uzpūš tavu ego.
Atsakies no šī balasta. Tu vispār nekā nezaudē. Tieši pretēji: ar to tu iegūsti savu patieso brīvību.
Brīvība nenozīmē iespēju iegādāties to, ko grib.
Brīvs tu esi tikai tad, kad ļauj Man sevi vadīt. Tā ir kvintesence, tavu tik daudzās dzīvēs nostaigāto ceļu un neceļu jēga.
Atrast Dievu sevī, ļaut Dievam sevi vadīt, apjēgt Dievu ir tavas eksistences jēga uz Zemes.