pirmdiena, 2016. gada 25. aprīlis

Attiecības ar mammu. - Seminārs – prakse Es un mana mamma. Es kā mamma.


Seminārs – prakse Es un mana mamma. Es kā mamma.
Mēs tiekamies 6.maijā - pirms Mātes dienas. Harmoniskas attiecības ar mammu – tā ir skaistākā dāvana, ko varam pasniegt viņai un sev.
Nākot uz Zemi, mēs izvēlāmies savus vecākus kā radītājus un kā pirmos un nozīmīgākos skolotājus.
Mamma ir Vārti mūsu ķermenim, garam un dvēselei. Viņa ir tā, kas, esot blakus, iet kopā ar mums un palīdz kļūt arvien pieaugušākām. Mamma – tas ir ceļš pie sevis kā sievietes.
Attiecības ar mammu vienmēr ir attīstībā.. Tās ir sadarbība, kuru veidojam un kopjam visu dzīvi.
Izvērtējot attiecības ar mammu, to, cik tās ir harmoniskas, pieņemošas un mīlošas, varam saprast, kur esam savā garīgajā briedumā. Kā arī secināt, cik tālu esam tikušas savā attīstībā kā sievietes, vai esam brīvas no bērnības un pusaudžu gadu mijiedarbības veidiem ar mammu, vai esam emocionāli pieaugušas un spējam uzņemties atbildību par savu dzīvi un attiecībām.
Kā mātes vai topošās mātes, izprotot šīs enerģijas lomu un nozīmību, varam atvērt sevi tai pilnīgāk un tādā veidā harmonizēt mātes enerģijas savā ģimenē un dzimtā.
Meditācijā, esot savienojumā ar Gaismas Avotu, dziedināsim attiecības ar mammu, kļūsim pieaugušākas un viedākas. Mamma ir tā, kas mūs savieno ar Mātes Zemes enerģijām, kā mūsu esības pamatiem.

Nodarbību un meditāciju vada Maija Kadiķe - Eņģeļu praktiķe.
Tiekamies piektdien 6.maijā no 18.00 līdz 20.30 Gaismas centrā Eņģeļu pasaule K.Barona iela 88,
2 korpuss 2 stāvs 221 kabinets. Bezmaksas autostāvvieta (iebraukšana no Dainas ielas). Līdzi paņemt papīru pierakstiem, zeķites vai maiņas apavus, kā arī uzkodas pie tējas.
Seminārā varēs piedalīties arī Skype, iepriekš piesakoties.
            Dalība ir 10 euro.
            Lūgums pieteikties managaisma@inbox.lv un 29493382 Maija.
            http://www.engelupasaule.lv
            https://www.facebook.com/engelupasaule