svētdiena, 2015. gada 17. maijs

Mātes Mīlestība


09.05.2015 … Eņģeļi caur Ann Albers
http://angelmessages.visionsofheaven.com/
No angļu valodas tulkoja Maija Čepule …

Mēs priecājamies šodien, ka tik daudzi no jums godina savas Mātes – nevis par to, ka viņas ir vai nav tādas, kā jūs vēlētos, bet gan par to, ka viņas jums ir pavērušas iespēju atrasties tagad šinī pasaulē un izbaudīt dzīvi.
 
Māte, dārgie draugi, ir Dvēsele, kas patiešām ir atvērta, un ļauj Dieva Mīlestībai caur sevi plūst, un ir spējīga dzīvību vienīgi lolot, nevis kontrolēt.
Tādejādi, dārgie, visi jūs esat Mātes – sievietes, vīrieši, bērni un pieaugušie – jo visi jūs esat spējīgi atvērt savu prātu, ķermeni un Sirdi, piepildot to ar Dieva Mīlestību, un ļaujot Dieva Mīlestībai dziļi iesakņoties jūsos un augt … jebkādā veidā, kā vien šī brīnišķīgā Mīlestība vēlētos augt. Un tādēļ šobrīd, kad tik daudzi no jums godina savas bioloģiskās mātes – arī jūs paši varētu ļaut izpausties savai Dievišķajai Sievišķajai enerģijai, saņemošajai, un Mīlestību lolojošajai.

Apsēdieties uz kādu brīdi klusumā, un palūdziet, ”Dārgais Dievs, es esmu atvērts Tavai Mīlestībai. Es esmu gatavs saņemt to jebkādā formā, kas man būtu piemērota, mierinātu mani, dziedinātu mani, iedvesmotu mani un lolotu manu Dvēseli. Lai Mīlestība laiž savas saknes dziļi manā Sirdī un aug tādā veidā, kā Viņa vēlētos augt. Lai Mīlestība vada un veido tagad visu manu dzīvi.”

Laimīgu Mātes Dienu, dārgie. Un ja jūs pati esat Māte – mēs sūtam jums mūsu visdziļāko Mīlestību un Cieņu par jūsu gatavību atvērties Dieva Mīlestībai, lai iemiesotu Viņu šeit uz Zemes.

https://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=5793459