svētdiena, 2015. gada 31. maijs

Garīgā prakse: Rozārijs „Bērnu audzināšana Kopienā”

Portāla domātājs.lv jaunumi (22.nedēļa’ 2015)

31.05.2015 - Garīgā prakse: Rozārijs „Bērnu audzināšana Kopienā”

(no grāmatas „Agni Joga. Kopiena”) AUM TAT SAT. AUM  Kliedējam māņticību, gara tumsību un bailes. Kaldinām vīrišķību, gribu un zināšanas. Visi centieni pēc izglītības ir apsveicami. Katrs tumsonības aizspriedums atmaskots. Darbiniek, vai sadarbības un kopienas pamati liesmo tavā apziņā? Ja šī uguns jau ir izgaismojusi tavas smadzenes, apgūsti Mūsu kalnu Mācības zīmes. Darbiniek, nepagursti grūti [...]

Lasīt vairāk …

30.05.2015 - Kāpēc “tek” ausis?

Lolita jautā: Lūdzu paskaidrojiet, kādēļ pēdējā laikā man ”tek” ausis, it sevišķi naktīs parādās šķidrums un lēnām iztek, kādēļ un kas man jādara? Elvita Rudzāte atbild: Ja ir problēmas ar ausīm, tad tas ir saistīts ar to, ka cilvēks kaut ko nevēlas dzirdēt. Šķidrums ir ūdens, kas simbolizē jūtas. Ja no ausīm izdalās šķidrums, tas nozīmē, ka skumjas, kuras ir [...]

Lasīt vairāk …

30.05.2015 - Kāpēc es nespēju piedot?

Dace jautā: Ko darīt, ja cilvēks nespēj piedot otram nodarīto. Zinu, ka ir jāpiedod, bet manī kaut kas neļauj to darīt. Domās it kā gribu piedot, bet nespēju. Elvita Rudzāte atbild: Cilvēks atveras piedošanai tikai tad, kad ir izpratis neapgūto mācību. Kad cilvēks saprot, kāpēc viņam nodarīja pāri, ko šī situācija gribēja viņam iemācīt, tad viņš uz pāridarītāju sāk skatīties [...]

Lasīt vairāk …

30.05.2015 - Kādēļ labi cilvēki nomirst ātrāk?

Dace jautā: Klausoties pēdējo e-semināru, es sāku domāt par to, ka stāstījāt, ka ir daudzi, kuri apšauba Jūsu darbu un zināšanas. Vispār es domāju, ka Jūs esat patiesa un vēlaties palīdzēt tiem, kuri no Dieva ir ļoti tālu. Esmu dzirdēju par visādām draudzēm, kur cilvēkus tikai māna un no viņiem grib gūt kādu labumu sev. Domāju, ka Dievs pēc tam soda tādus cilvēkus. [...]

Lasīt vairāk …

30.05.2015 - Kā man stiprināt savu ticību?

Ginta jautā: Noskatījos Jūsu pirmo e-semināru “Kas ir Dievs?”. Mani ļoti uzrunāja Jūsu izpratne par Dievu. Teikšu atklāti es nesekoju nevienai reliģijai, ticu, ka Bībelē ir ietvertas nozīmīgas dzīves mācības, ticu, ka Jēzus ir bijis cilvēks, kas lieliski izpratis Dieva likumus, bet es neredzu iemeslu pielūgt Jēzu. Mācīties jā, bet ne pielūgt. Es ar Dievu izprotu enerģiju, kas mīt it visā, ieskaitot mūs, enerģiju, [...]

Lasīt vairāk …

29.05.2015 - Sokrata tautskolai piešķirts sabiedriskā labuma statuss

Ar prieku informējam, ka Sokrata tautskolai ir piešķirts sabiedriskā labuma statuss, kas dod iespēju ziedotājiem saņemt nodokļu atlaides. Mērķziedojumu projekti 2015. gada II pusgadā: Mērķziedojuma nosaukums Mērķis Trūkstošie līdzekļi (EUR) Statuss Pateicības laukuma izveide “Sevis izzināšanas un harmonizēšanas parkā” Palīdzēt cilvēkiem izprast cilvēciskās vērtības PATEICĪBA nozīmīgumu un dot iespēju to praktizēt. 900 Uzsākts Cerību laukuma izveide [...]

Lasīt vairāk …

29.05.2015 - Vai parkinsona sindroms ir izārstējams?

Evija jautā: Vai parkinsona sindroms ir izārstējams? Elvita Rudzāte atbild: Parkinsona slimības pamatā ir bezcerība, kas nomoka cilvēku. Slimniekam nevilšus sāk trīcēt galva un rokas. Mīksto audu cietība traucē normālām kaulu kustībām, tāpēc arī neveiklā gaita. No bezcerības monotona kļūst runa. Šie ļaudis savu labo gribu un dedzīgo sirdi ir iztērējuši skumju, nelaimīgu cilvēku dzīves uzlabošanai. Parkinsona slimības [...]

Lasīt vairāk …

29.05.2015 - Kā tad vajadzētu izturēties pret vīriešiem?

Dace jautā: Vai vīriešiem sagādā baudu, kad sieviete cieš? No savas pieredzes esmu sākusi domāt, ka vīriešiem patīk, ja sieviete viņu dēļ cieš. Esmu saskārusies dzīvē ar to, ja sieviete pret savu vīrieti kļūst mīļa, tad vīrietis pret viņu izturas kā pret grīdas lupatu. Nesaprotu kā tad vajadzētu izturēties pret vīriešiem? Elvita Rudzāte atbild: Visi cilvēki, vīriešus ieskaitot, vēlas izjust patiesu mīlestību. Ņemot vērā, [...]

Lasīt vairāk …

29.05.2015 - Vai es domāju un rīkošos pareizi?

Dace jautā: Vai es domāju un rīkošos pareizi? Mana dzīve jau no bērnības ir kā murgs. Es piedzimu nemīlētā ģimenē, jo māte mani dzemdēja tikai tāpēc, ka abortu veikt jau bija par vēlu. Uzaugu bez mīlestības, jo māte dzēra un tēvs arīdzan. Kad man bij 13 gadi, tēvs pakārās. Tas manī neko neizraisīja, jo man tāds tēvs nebija vajadzīgs. Es arī nemīlēju savu [...]

Lasīt vairāk …

28.05.2015 - Sakrālais mācību ceļojums: “Latgales enerģētiskās vietas – “Kāpnes uz debesīm””, 06.06.2015.

Sokrata tautskola aicina pieteikties dalībai sakrālā mācību ceļojumā “Latgales enerģētiskās vietas – “Kāpnes uz debesīm””, 2015.gada 6.jūnijā. Latgales sakrālā mācību ceļojuma galvenā tēma ir “Kāpnes uz debesīm” – pa Daugavas labo krastu pa “pakāpieniem” uz augšu. Brauksim gar Daugavas malu līdz Krāslavai, pa ceļam apskatīsim akmeņus, baznīcas un pilskalnus, gleznainos Daugavas lokus. Mūsu ceļojuma mērķis ir garīgo zināšanu sasniegšanas [...]

Lasīt vairāk …

28.05.2015 - Kādēļ vienas dvēseles tur Kosmosā (šodien – tepat uz zemes) mani mīl vairāk, citas mazāk?

Līga jautā: Liels paldies par brīnišķīgajiem e-semināriem (man ļoti aktuālas tēmas, ar kurām cenšos tikt galā). Jūs vairākkārt esat teikusi, ka tās dvēseles, kas mūs dikti sāpina, mūs dikti mīl. Man nav saprotams, kā tas izskatās kosmosā, kādēļ vienas dvēseles tur (šodien – tepat uz zemes) mani mīl vairāk, citas mazāk? Tur, augšā, mēs esam tur savienotas ciešāk, nekā ar citām, vai kā savādāk? Vai [...]

Lasīt vairāk …

28.05.2015 - Kā izpirkt savu grēku?

Aija jautā: Kādreiz pirms daudziem gadiem krāpu savu vīru, satikos ar vīrieti, kura sieviņa gaidīja bērniņu. Tagad mans dēls krāpj savu sieviņu, kura gaida bērniņu. Gribēju pajautāt, ko es varētu darīt, lai šī situācija manā dēla ģimenē mainītos? Elvita Rudzāte atbild: Aijai nepieciešams domās lūgt piedošanu savam vīram, ka to kādreiz krāpusi. Nepieciešams domās lūgt piedošanu sievietei, kura gaidīja bērniņu un [...]

Lasīt vairāk …

27.05.2015 - Labdabīgo un ļaundabīgo audzēju slimnieku atbalsta grupa, 04.06.2015.-16.07.2015.

Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītajā “Labdabīgo un ļaundabīgo audzēju slimnieku atbalsta grupā”,  2015.gada 4., 11., 18., 25.jūnijā; 2., 9., 16.jūlijā; plkst. 17.30-19.30, Krišjāņa Valdemāra ielā 38, 306-1 telpā, Rīga. Labdabīgo un ļaundabīgo audzēju slimniekiem būs iespēja: Iepazīties ar labdabīgo un ļaundabīgo audzēju izveidošanās cēloņiem. Apgūt dažādas garīgās prakses kā atbrīvoties no slimības. Uzzināt par pareizu uzturu un nepieciešamajām fiziskajām [...]

Lasīt vairāk …

27.05.2015 - Kāpēc stipri mati sāka izkrist?

Gunta jautā: Vēlos jautāt par matiem. Bērnībā un skolas laikā man tie bija gari un stipri, kad satiku savu vīru 18 gados sāka palikt vājāki un krita laukā. Kļuva kā peļaste. Sagaidot mūsu bērniņu, tie kļuva biezāki, auga ļoti ātri, gali skaisti lokojās un divu gadu laikā pat sniedzās līdz pat nabai. Tad pirms bērna 4 jubilejas atkal saruka un tad tos nogriezu līdz [...]

Lasīt vairāk …

27.05.2015 - Ko māca pcos un zems progesterons?

Evita jautā: Vēlējos Jums pajautāt, ko māca pcos un zems progesterons? Kā rezultātā neiestājas grūtniecība. Cik saprotu, olnīcas ir saistītas ar mātes un meitas attiecībām. Mūsu attiecības ir labas, es viņu mīlu, cienu un esmu pateicīga, ka man viņa ir, tieši tāda, kāda viņa ir. Gadu atpakaļ nodevu analīzes, viss bija kārtībā, bet grūtniecība neiestājās un [...]

Lasīt vairāk …

27.05.2015 - Ko māca nelaimes gadījums?

Inese jautā: Vēlos uzzināt, ko man māca šāda situācija: nevaru parunāt, nevaru normāli ēst, jo pēc neveiksmīga brauciena ar skrituļslidām salauzu žokli. Elvita Rudzāte atbild: Nelaimes gadījums liecina par piepešām dusmām, t.i., pirms kritiena Inese uz kādu ir sadusmojusies. Savukārt traumētā vieta norāda uz stresiem, kuri ir uzkrāti ķermenī. Tā kā tika salauzts žoklis, tad iespējams Inese dusmojas uz kādu, [...]

Lasīt vairāk …

26.05.2015 - Cukura diabēta slimnieku atbalsta grupa, 04.06.2015.-16.07.2015.

Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītajā “Cukura diabēta slimnieku atbalsta grupā”, ceturtdienās, 2015.gada 4., 11., 18., 25.jūnijā; 2., 9., 16.jūlijā; plkst. 14.00-16.00, Krišjāņa Valdemāra ielā 38, 306-1 telpā, Rīga. Cukura diabēta slimniekiem būs iespēja: Iepazīties ar cukura diabēta izveidošanās cēloņiem. Apgūt dažādas garīgās prakses kā atbrīvoties no slimības. Uzzināt par pareizu uzturu un nepieciešamajām fiziskajām aktivitātēm. Izprast dzīves problēmas, [...]

Lasīt vairāk …

26.05.2015 - Vai atdodot dzīvokli bankai var norēķināties Dieva priekšā?

Evija jautā: Esmu lielos parādos, lai kā censtos, galu tam neredz…Ja atdod dzīvokli bankai, kā Dieva priekšā būšu – ja tā var teikt norēķinājusies? Un karma? Vai bērnu tas neskars?…Vai cilvēks bieži var lūgt palīdzību? Elvita Rudzāte atbild: Ja ir materiāla rakstura problēmas, tas nozīmē, ka nepieciešams apgūt materiālisma mācību. Viena no materiālisma mācības atziņām ir tā, ka cilvēkam ir jāizprot, [...]

Lasīt vairāk …

26.05.2015 - Kāpēc es izvairos no konfliktiem?

Inga jautā: Vēlētos uzzināt, kāpēc es izvairos no konfliktiem gan darba kolektīvā, gan arī privātajā dzīvē. Situācijas ir dažādas un būtu plaši jāstāsta, bet izsakoties īsi, es pat neapsveru iespēju konfliktēt un lielākoties automātiski nolemju izvairīties no iesaistīšanās konfliktā, visbiežāk vienkārši aizejot.Tā daru nevis tāpēc, ka man nebūtu argumentu, lai risinātu situāciju, atspēkot vai aizstāvētu savu nostāju, bet visbiežāk man šāda reakcija liekas dabiska, vienkārši jūtu, [...]

Lasīt vairāk …

25.05.2015 - E-seminārs: Piedošanas mācības 7.nodarbība “Ticības un Mīlestības likumi”, 03.06.2015.

Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītajā e-seminārā: Piedošanas mācības 7.nodarbība “Ticības un Mīlestības likumi” 2015.gada 3.jūnijā, plkst. 20.00-21.00 Piedošanas mācībā koncentrētā veidā un piemēroti mūsdienīga cilvēka pasaules uztverei, Jūs apgūsiet zināšanas, ar kuru palīdzību gan stresi, gan bailes, gan vainas izjūta, kas nemitīgi iesakņojas ikvienā no mums, var tikt transformēta visaptverošā harmonijā ar visu, kas mūs aptver, un [...]

Lasīt vairāk …

25.05.2015 - Vai sāpinot kādu cilvēku tas ietekmē vēlāk paša dzīvi?

Dace jautā: Vai sāpinot kādu cilvēku tas ietekmē vēlāk paša dzīvi? Piemēram, ja reiz bijām draudzenes, bet tad vienkārši visa draudzība beidzās, un vēl piedevām saņēmu no bijušas draudzenes ziņu, ka esmu viņai nekas, tukša vieta. Vai tas, ka viņa mani sāpināja viņai dzīvi nākotnē kā ietekmēs? Es viņai esmu piedevusi visas viņas gānības pret mani, bet naids joprojām dziļi sirdī man pret viņu ir. [...]

Lasīt vairāk …

25.05.2015 - Kāpēc man ir pavirši kolēģi?

Raja jautā: Vēlējos pajautāt par darbu. Lieta tāda, ka strādājam tīrīšanas firmā viesnīcā. Istabiņām ir jābūt ļoti tīrām. Man priekšnieki uzticas, tādēļ strādāju viena, varēju visu paveikt pati, bez galveno tīrītāju palīdzības. Arī galvenās tīrītājas man, kad tīru viena, neko nesaka sliktu, viss ir kārtībā. Vasaras sezona ir sākusies, tādēļ apartamenti ir ļoti daudz. Nāk klāt jauni cilvēki. Mums jāstrādā ar citiem cilvēkiem pārī vai [...]

Lasīt vairāk …

25.05.2015 - Kāpēc bērns gada vecumā grib tikai mātes pienu?

Linda jautā: Mans bērns gada vecumā grib ēst tikai manu pienu un citu ēdienu ļoti maz ēd un visbiežāk atsakās. Kāda vaina te ir? Un kā atradināt bērnu no krūts piena ēšanas? Elvita Rudzāte atbild: Iespējams, ka bērns baidās zaudēt māti, tāpēc tik ļoti pieprasa mātes pienu, bet var arī būt tā, ka viņam pilnīgi pietiek ar mātes pienu un tāpēc [...]

Lasīt vairāk …