otrdiena, 2015. gada 26. maijs

Es izaugsme

Jautājums:
Mēs vienmēr domājam un rūpējamies tikai par sevi. Ja tādi esam, kā gan augt un attīstīties?

Šrī Bagavāns:
“Vienotība vienmēr bijusi par praktiskumu. Jums ir jūsu būtība, jūsu Es un jums rūp jūsu Es. Patiesībā jums ir tas jāpiepilda. Pirmkārt jau jums ir jāpiepilda sevi. Ja sevi nepiepildāt, tad nebūs izaugsmes. Jūs cenšaties atbrīvoties no sava Es. Tas nav iespējams. Lūdzu, piepildiet sevi. Tad automātiski notiek transformācija un atmoda. Atzīstiet kādu patiesību. Šī patiesība ir- jums ir jūsu Es.

Un Es vēlas darīt tikai to, kas tam sniedz prieku. Ja kaut kas jūsu Es nesniedz prieku, tad jūs pēc tā netiecaties. Tāpēc, piepildiet sevi- konstruktīvā veidā. Nevis destruktīvā veidā. Es var veikt arī daudzas konstruktīvas lietas.

Reiz satiku kādu pazīstamu sociālo darbinieku. Lielisku sociālo darbinieku. Viņš man teica, ka ar savu darbu palīdz daudziem miljoniem un tieši tā viņa Es gūst piepildījumu. Milzīgs un fantastisks darbs tiek veikts ar viņa līdzdalību.

Cilvēka Es var būt arī destruktīvs un radīt lielu ļaunumu un kaitējumu. Par to mēs nerunājam. Tagad mēs runājam par konstruktīvu cilvēka Es izpausmi.

Cilvēka Es ir vajadzība justies droši. Es vajag prieku. Es vajag mīlestību. Es vajag nozīmīgumu. Es vajag varu. Es vajag izaugsmi. Lūdzu, piepildiet visas šīs vajadzības. Tās visas var piepildīt konstruktīvā veidā. Un tas ir īsākais garīgās izaugsmes ceļš. Sevis piepildīšana ved pretim transformācijai un atmodai un galu galā uz pilnīgu Vienotību.

Jums nav jātiecas pēc transformācijas vai atmodas. Jums ir jātiecas apmierināt savas vajadzības. Te nav iedalījuma tu vai es. Tāpat kā nav tavs prāts vai mans prāts. Ir vienkārši Prāts. Tāpat ir vienkārši Es. Un Es ir dažādas vajadzības.


Jums ir kaut kādas vajadzības, man ir kādas vajadzības. Bet tās visas ir Es vajadzības. Tāpēc atkārtoju, lūdzu, piepildiet sava Es vajadzības. Un tā tiks piepildītas ne tikai jūsu vajadzības, bet jūs arī ātri augsit.”


Vienotības universitātes Atmodas mācība