otrdiena, 2015. gada 17. februāris

Es pieņemu un pateicos - lūgšana

 

Es pieņemu..un pateicos..
Par visu, kas ir bijis un vēl būs...
Par visām pieredzēm, 
Kas cauri manam dzīvju ceļam,
Kā ūdens oli pulējot,
Pilnībai tuvinot, slīpējot, plūst...
Es pieņemu it visu,
Kas Es Esmu...
Gan klusumā..Sevī..,
Kad norimst dienas skrējiens
Gan ārpasaules spogulī, 
Kas citu acīs pretī...
Mani atstaro..
Es pieņemu..
Ikkatru Liktens krustceli...
Dāvanu un pagriezienu..
Jebkuru savu izvēli..
Un sekas..ko tā nes...
Es sirdī dziļi pateicos..
Par katru mācībstundu,
Ko karmas likums vienmēr labot ļauj,
Un cilvēku, kam jāatnāk vai jāaizet..,
Kas man vēl vairāk mīlēt mācīs...ļaus..
Es Mīlestībai - Dievam Sevī uzticos...
To atminos, un atveros...,
Kā lēni plaukstošs zieds...
Pretī Apziņai, Gaismai un dzīvei..
Pateicībā, un pieņemšanā...
Nekad vairs Sevi pašai neaizliegt...


Leida Adamnate Tīlika
05.02.2015

https://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=5659712