trešdiena, 2015. gada 2. decembris

Gaismas stabs

 


Image Source  

 (3 reizes)


Mīļā Visvarenā ES ESMU Klātbūtne!
Lūdzu, ietin mani Tavā Visvarenajā, Maģiskajā, Gaismas Skolotāja Elektronu Kolonnas Gaismas Substancē!

Padari to tik Spēcīgu, ka neviena radība tai nekad vairs netiek cauri.
Šajā Dievišķajā Gaismas stabā, lūdzu, iepildi Tavu Violeto transmutējošo Liesmu, kas piepilda un iziet cauri maniem četriem zemākajiem ķermeņiem un pārveido manī visu, kas neatbilst Tavai Perfektajai Pilnībai.

Atbrīvoto vietu uzstrāvo un piepildi ar to Gaismas Skolotāju Apziņu un Substanci, ar kuriem es kontaktējos, kā arī ar katra tagad dzīvojošā Gaismas Skolotāja Dzīvo Klātbūtni un darbības Apziņu.

Seko, lai šī Gaisma mani padara neredzamu, neuzvaramu un neievērojamu visam citam, izņemot Tavai Visaugstākajai Klātbūtnei un es kļūstu īpaši jūtīgs pret Tevi un Tavu Dievišķo Pilnību.  


Source:  http://www.ascension-research.org/decree…  

Tulkoja Māra Brante  
http://my.mail.ru/mail/nata-1260/video/1…