pirmdiena, 2015. gada 28. decembris

Reiz dzīvoja...

Reiz dzīvoja kāds karalis, kuram bija septiņi dēli. Kādu dienu tie devās zvejā un atgriezās ar septiņām zivīm. Tika izlemts zivis nolikt saulē kaltēties. Bet viena no zivīm neparko nekalta.
Kad viņai jautāja, kāpēc tā nekaltējas, zivs atbildēja: “Mani aizēno siena kaudze.”
Tad jautāja siena kaudzei, kāpēc tā aizēno sauli. Siena kaudze atbildēja: “Tāpēc, ka govs mani neapēda.”
Kad jautāja govij, kāpēc tā neapēda siena kaudzi, tad govs atbildēja: “Govju gans man neļāva to ēst.”
Tad devās pie govju gana un jautāja tam, kāpēc viņš neļāvis govij ēst zāli. Gans atbildēja: “Mamma mani pašu nepabaroja.”
Kad jautāja gana mātei, kāpēc viņa nav dēlam devusi ēst, tad māte atbildēja: “Mans jaunākais dēliņš ļoti raudāja.”
Tad jautāja mazajam puisēnam, kāpēc viņš tik ļoti raudājis. Zēns atbildēja: “Man iekoda skudra.”
Kad jautāja skudrai, kāpēc tā kodusi puisēnam, tad skudra atbildēja: “Tāpēc, ka zēns pirkstu ielika skudru pūznī.”

Tik daudzi faktori atbildīgi par vienas zivs neizkaltēšanos!!!
Vai esam aizdomājušies, ka jebkuru mūsu dzīves notikumu ietekmē daudzi un dažādi faktori?
Un šos faktorus mēs nespējam ne ietekmēt, ne kontrolēt.
Viss visums ir iesaistīts katrā visvienkāršākajā darbībā un notikumā...

Lai Dievišķa diena!