trešdiena, 2015. gada 21. oktobris

Sievišķīga sieviete, 8 nodarbību cikls

“Sievišķīga Sieviete”
8 nodarbības x 1,5 stundas (plkst. 19:00-20:30)

Laime ir izvēle. Neviens nespēs tevi darīt laimīgu, ja vien pati
nenolemsi tāda būt. Laime neatnāk pie tevis, laime ir tevī.
/Merilina Monro/

8 tikšanās reizēs runāsim par tēmām:
• Vai es esmu Sievišķīga Sieviete? Personīgais viedoklis un sabiedrības stereotipi.
• Kas Sievieti padara Sievišķīgu? Mani personīgie paņēmieni sievišķības akcentēšanai.
• Kāpēc citas sievietes man reizēm liekas sievišķīgākas, nekā es pati? Šaubas par savu sievišķību.
• Daudzveidīgās sievietes lomas mūsdienu sabiedrībā. Kā atrast līdzsvaru?...

• Bioloģiskās šķēres. Kas jāzina Sievietei par Vīrieti?
• Darba devējs un Sieviete. Sieviete – darba devējs.
• Sieviete ģimenē. Sieviete paaudžu griezumā.
• Virtuālā sieviete. Gaidas un to piepildījums.

Par sievišķības tēmām ar jums runās un savā pieredzē dalīsies psiholoģe Dita Lūka:
“Būt par Sievišķīgu Sievieti ir augstākās klases meistarība. Un tas nebūt nenozīmē, ka katru rītu stundām jāstāv pie spoguļa. Sievišķība ir daudz plašāks jēdziens, nekā tikai skaista āriene. Tā ir prasme DZĪVOT KĀ SIEVIETEI :) :) :)"

IZMAKSAS: 1 dalībniecei: 10,00 EUR par 1 nodarbību.

NORISES VIETA UN LAIKS: Kr.Valdemāra 34-4, Rīga. Pirmā tikšanas reize 2015.gada 5.novembrī, plkst.19:00

Kontakti saziņai: 27722506; karina@puzzle.lv
Reģistējies dalībai līdz 30.10.2015. plkst.17:00 šeit:
http://goo.gl/forms/Z2362kzKR0
 
at 7:00pm - 8:30pm
Zvaigžņu pļava
Krišjāņa Valdemāra iela 34 - 4, Riga, Latvia-LV-1010