ceturtdiena, 2015. gada 27. augusts

Nepieņemšana un pieņemšana






Lai kā censtos, es nespēju pieņemt savu vīru. Kā man kļūt nenosodošai?

Šrī Bagavāns:
Jūs cietumā redzat ieslodzīto; ko darāt? (Kāds no audiences saka- mīlu un piedodu. Cits saka, ka tam jāsaka paldies. Bagavāns ļoti nopriecājas par tādu atbildi un jautā- kāpēc? Sieviete atbild, ”ja tur nebūtu šī cietumnieka, tad varbūt es tur atrastos”.)
Jā, te es satieku arī pa kādam slepkavam. Reiz atnāca kāds vīrs un teica, ka ir nogalinājis cilvēku. Es jautāju- kāpēc? Viņš atbildēja: “Bagavān, tas cilvēks nogalināja manu tēvu, tāpēc es nogalināju viņu.” Kā gan lai saku, ka šim vīram nav taisnība? Ja tiek nogalināts tēvs, kā lai cilvēks paliek mierā?
Pasaulē dzīvo visdažādākie cilvēki. Te ir tādi, kuri laupa, izvaro, nogalina, tāpat ir arī svēti un labi cilvēki. Pieņemsim, ka kādā skudru kolonijā ir 100 skudras, no tām 40 ir slinkas un 60 aktīvas; bet citā grupā 60 ir slinkas un 40 darbīgas. Ja mēs saliksim kopā no abām grupām aktīvās skudras, tad vienalga 40 no tām kļūs par slinkajām skudrām. Tāda nu ir šī radītā pasaule.
Un tā, kā gan jūs varat kādu nosodīt? Ir simtiem visdažādāko iemeslu, kāpēc cilvēks ir tieši tāds, kāds tas ir. Jūs nevarat nevienu nosodīt.
Katrā mājā ir atkritumu trauks. Kāpēc? Ja tā nebūtu, tad visa māja būtu piemētāta ar netīrumiem un atkritumiem. Daži cilvēki savā dzīvē uzņemas lomu- būt par atkritumu traukiem.
Tavs vīrs ir tik daudzu un dažādu sarežģītu lietu kopsalikuma rezultāts. Kā gan viņu varētu nosodīt par to, ka viņš nerīkojas pareizi? Tev jāsaka viņam paldies un jābūt pateicīgai, ka neesi viņa vietā. Tāpēc mēs Vienotībā sakām, ka mēs nevaram mainīt otru cilvēku. Mēs varam mainīt tikai sevi.
Ja jūsu attiecības ir labas, tad jūs būsiet laimīgi.

Vienotības universitātes Atmodas mācība