svētdiena, 2015. gada 21. jūnijs

Portāla domātājs.lv jaunumi (25.nedēļa’ 2015)



21.06.2015 - Lūgšanu stunda par mieru visā pasaulē vasaras saulgriežu dienā 2015. gada 21. jūnijā no 15:00 – 16:00


Dārgie draugi! lai nostiprinātu un pavairotu lūgšanu spēku, kas radīts mūsu iepriekšējās Lūgšanu stundās šajā gadā (22., 23. februārī, 15. – 23. martā, 22., 23. aprīlī, 23. maijā) aicinu 2015. gada 21. jūnijā uz Lūgšanu stundu par mieru visā pasaulē.   21. jūnijs ir vasaras saulgriežu diena. Šajā astroloģiski nozīmīgajā dienā notiek telpas un vides [...]

Lasīt vairāk …

20.06.2015 - Piedošana mātei


Viens no brīnišķīgākajiem tēliem, ko radījis Visums, ir mātes tēls. Tas daudzējādi ir aprakstīts, apdziedāts, pārstāstīts, arī slavēts, cildināts un pelts. Tomēr katram Dievs devis tikai vienu māti. Kā māca garīgā skola, katrs bērns izvēlas savus vecākus, tātad arī māti. No bērnības mani saistīja patīkamas atmiņas ar savu māti. Viņa mūs ar brāli mīlēja, rūpējās, [...]

Lasīt vairāk …

19.06.2015 - Vai man ir jājūtas atbildīgai par savu izvēli un jādzīvo kā ir?


Maija jautā: Paldies par Jūsu sniegtajām atbildēm. Gribu zināt, ko tas liek man saprast. Mans dzīves draugs ir neticīgs, esam vēl kopā dēļ bērna un savas cerības, ka kādreiz spēsim runāt vienā valodā. Man nav citas saistošākas tēmas, kā vien, kas saistītas ar garīgumu. Tas ir sāpīgi, ka to nespēju ar tuvu cilvēku. Mūsu runas, manā izpratnē ir tukšas. Esmu sevi pieķērusi, ka [...]

Lasīt vairāk …

19.06.2015 - Kāpēc es esmu tik ļoti salīga?


Dace jautā: Vēlos jautāt – kāpēc es esmu tik ļoti salīga? Vienmēr ārā uz ielas esmu vissiltāk saģērbtais cilvēks. Redzu, ka citi tagad ģērbjas kā jau vasarā, bet es pat biezajās drēbēs salstu. Jāatzīmē, ka mūsu ģimenē visas sievietes ir ļoti slaidas un arī diezgan salīgas. Elvita Rudzāte atbild: Salīgums ir saistīts ar to, ka ir traucēta asinsrite. Asinis simbolizē mīlestību. Tātad mīlestības [...]

Lasīt vairāk …

19.06.2015 - Kāpēc vīrs mani nemīl?


Laura jautā: Problēma mūsu ģimenē ir tāda, ka dažus gadus atpakaļ vīrs pateica, ka mani nemīl un piedevām nekad arī nav mīlējis. Un nesaprot kāpēc vispār ir kopā ar mani. Un ka viņš zinot kā ir kad mīl un mani jau nu noteikti nekad nav mīlējis. Tas mani satrieca. Daudz pārdomāju dzīvi un attiecības. Ļoti mainījos. [...]

Lasīt vairāk …

18.06.2015 - Vai mani visu mūžu vajās tādi cilvēki?


Dace jautā: Vēlētos jautāt par naidu. Nevaru saprast vai naids un dusmas ir vienā nozīmē? Ja uz kādu dusmojos vai saeju naidā, es jūtos ļoti slikti. Pēdējā laikā esmu sagājusi naidā ar visiem darba kolēģiem, jo viņi man tā ir apnikuši, jo ļoti dzer un grib, lai priekšniecība būtu viņu pusē. Es nevaru vienmēr dusmas un naidu paturēt sevī, jo esmu atbildīga. Tagad [...]

Lasīt vairāk …

18.06.2015 - Kādi ir veselības problēmu cēloņi?


Marija jautā: Nejauši atklāju šo lapu, un vēlētos uzzināt Jūsu domas par šādu veselības problēmu cēloņiem manā ģimenē: vīram pa visu ķermeņa augšdaļu saaugušas lielā skaitā lipomas, meitai (un man pašai) jau apmēram 10 gadus nedzīst caurdurtas ausu ļipiņas, omītei neizskaidrojami pēkšņi ļoti sabojājās redze, vienā acī vairāk. Elvita Rudzāte atbild: Visas slimības ir skolotāji, kas kaut ko māca. Man ir par maz informācijas, lai [...]

Lasīt vairāk …

18.06.2015 - Kādēļ es neesmu vajadzīga cilvēkiem, kad esmu blakus?


Linda jautā: Kādēļ manā dzīvē tā notiek? Jau no skolas laikiem esmu uzticama draudzene meitenēm. Tikai lieta tāda, ka draudzība turas kamēr es zvanu, aicinu un daru. Atdeves nekādas. Tikai, kad metu pie malas visu, tad draudzenes grib draudzēties un sāk zvanīt, bet tad jau ir par vēlu un es draudzību neturpinu. Kādēļ es neesmu vajadzīga cilvēkiem, kad esmu blakus? Tagad [...]

Lasīt vairāk …

18.06.2015 - Kāpēc bērnam ir problēmas ar aknām?


Zane jautā: Pirms gada manai meitiņai uzrādīja sliktas aknu analīzes, veicot dziļāku pārbaudi nekādi hepatīti, vīrusi atklāti netika. Aknu fermentu rādītāji šo gadu laikā ir staigājuši no gandrīz normas līdz atkal sliktiem utt. nekādas zāles lietojuši neesam, maijā tika veikta aknu biopsija, kurā atklāts hronisks iekaisums, patreiz nekritisks (nekāda ciroze, fibroze tur nav). Taču ir atklātas arī ANA antivielas, kas norāda uz autoimūnu saslimšanu, tāpēc [...]

Lasīt vairāk …

17.06.2015 - Ko māca vientulības izjūta?


Aija jautā: Vienmēr esmu uzskatījusi, ka man blakus ir daudz tādu cilvēku, ar kuriem varu pārrunāt visu, kuriem uzticos un kuri uzticas man, īsāk sakot - tuvi un mīļi cilvēki. Nekad nebiju domājusi, ka kādreiz dzīvē jutīšos viena. Diemžēl tā sanāca, ka pēkšņi dažādu iemeslu dēļ cilvēki no manas dzīves pazuda. Pats sāpīgākais zaudējums bija mīļotā cilvēka zaudējums, dzīvojām kopā ilgi, šķīrāmies nesmuki, tiku apmelota, [...]


17.06.2015 - Ko simbolizē divpadsmit pirkstu zarnas iekaisums?


Lolita jautā: Ja tiek konstatēts 12 pirkstu zarnā 5 kapeikas lieluma iekaisums, ko tas nozīmē? Elvita Rudzāte atbild: Divpadsmit pirkstu zarna simboliski līdzīga apjomīga darba sākumam, kurā iesaistās visas piederošās personas. Tās stāvoklis liecina, kā cilvēks izturas pret dzīves sīkumiem un sieviešu dzimumu. Tā rāda, kā cilvēks prot mobilizēt spēkus darba veikšanai. Ja vīrietis vīriešu varonību saskata vienīgi darba sākšanā, [...]

Lasīt vairāk …

17.06.2015 - Kāpēc bērnam ir Sindaktilija kāju otrais un trešais pirksts mazliet saaudzis kopā?


Iveta jautā: Manam bērnam ir Sindaktilija kāju otrais un trešais pirksts mazliet saaudzis kopā. Ne man, ne manos rados nekas tāds nav novērots arī bērna tētim nav, par viņa radiem jāsaka, ka nezinu. Kā to slimību saprast? Kāpēc viņa ir manam mazulim? Elvita Rudzāte atbild: Tā ir ģimenes karmas problēma. Otrais pirksts simbolizē māti, bet trešais pašu cilvēku. Kādā no paaudzēm [...]

Lasīt vairāk …

17.06.2015 - Kāpēc bērns miegā raud?


Dita jautā: Vēlējos pajautāt, kas man būtu jāsaprot, ka mans mazais bērniņš (4.mēn), kad reizēm guļ, izdod līdzīgas skaņas raudāšanai, arī sejiņu savelk it kā vēlētos raudāt. Ir bijušas reizes, kad sāku runāt, tad pat vairāk tas izpaužas, bet actiņas ir aizvērtas. Vai viņš par kaut ko pārdzīvo? Elvita Rudzāte atbild: Es domāju, ka bērns sapņo. Ja viņš redz nepatīkamus sapņus, tad viņš [...]

Lasīt vairāk …

16.06.2015 - Vai cilvēks var sniegt otram cilvēkam savu labo enerģiju?


Dace jautā: Vai cilvēks var sniegt otram cilvēkam savu labo enerģiju? Un kā to var izdarīt? Elvita Rudzāte atbild: Ja cilvēks ir mīlošs un pozitīvs, tad viņš neapzināti apkārt sev izstaro pozitīvo enerģiju. Jo spēcīgāka viņā ir patiesa mīlestība, jo lielākā rādiusā ap viņu veidojas pozitīva aura jeb pozitīva enerģija. Otram cilvēkam mēs varam sniegt savu pozitīvo enerģiju, [...]

Lasīt vairāk …

16.06.2015 - Ko nozīmē, ja cilvēku neapmierina savs izskats?


Baiba jautā: Vēlos noskaidrot ko nozīmē, ja sieviete visu laiku nav apmierināta ar kādu savu ķermeņa daļu un veic mākslīgus uzlabojumus -operācijas, procedūras??? Pie kā tas var novest veselības ziņā??? Elvita Rudzāte atbild: Cilvēks (sieviete vai vīrietis), kurš nav apmierināts ar savu ķermeni un veic mākslīgus uzlabojumus, ir pieķēries savam fiziskajam ķermenim, uzskatot to par galveno savā dzīvē. Par nelaimi šis cilvēks [...]

Lasīt vairāk …

16.06.2015 - Ko simbolizē problēmas uz sejas un pieres daļā?


Laura jautā: Vēlos pajautāt, vai lūpām (sausas, sasprēgājušas u.c. aktuālas problēmas) arī ir kāda nozīme garīgajā skatījumā? Vēl jautājums, ja uz pieres, vai tuvu pie matu līnijas rodas pinnes, ko tas nozīmē? Ko simbolizē piere? Citreiz pieres daļu tā spiež, it kā būtu smags akmens uzlikts, tas arī ļoti ietekmē redzi. Bet tās laikam ar galvu jau saistītas problēmas. Elvita Rudzāte atbild: Problēmas ar lūpām norāda [...]

Lasīt vairāk …

16.06.2015 - Ko simbolizē zeltainais stafilokoks garīgajā skatījumā?


Ineta jautā: Vienmēr, kad kāds ģimenes loceklis saskaras ar kādu fiziskā ķermeņa slimību, cenšos rast skaidrojumu no garīgā viedokļa. Šoreiz akūtai un aktuālai problēmai to nevaru atrast vai ir galīgi skopa info, tāpēc vēršos pie Jums, lai palīdzētu tikt skaidrībā. Kas man kā mammai jāsaprot, ja zīdainim (šobrīd jau 3 mēneši) fēču analīzēs uzrādās zeltainais [...]

Lasīt vairāk …

15.06.2015 - Aicinājums apvienoties Vasaras Saulgriežu garīgā aktivitātē


Visu cieņu lasītājam, droši vien varam sacīt, ka Ar vienu saulstaru sākas saule, ar vienu ziedlapu – zieds, ar vienu mīlošu sirdi – pasaule. Tādēļ es uzrunāju gan tuvos un pazīstamos, gan tālos un nepazīstamos, daloties savā sirds ierosmē. Saulgriežu/ Saulstāvju dienās, no pirmdienas, 15.jūnija rīta līdz Jāņu dienas rītam, trešdien, 24.jūnijā (vai arī ilgāk, [...]

Lasīt vairāk …

15.06.2015 - Mans ceļš no ilūzijām līdz realitātei, jeb kā es vīru gribēju mainīt


Jau kādu laiku, papildus Sokrata tautskolas „Domātāja” lekcijām, apmeklēju lekcijas Dzīves mākslas akadēmijā. Šajās lekcijās stāsta par sievišķajām un vīrišķajām enerģijām, par to, ka sieviete ir mīlestības un enerģijas avots savam vīrietim. Māca kā uzlādēties sievišķīgi, kā runāt ar vīrieti, lai abas puses būtu ieguvēji. Daudz runā arī par materiālajām lietām un sapņu realizēšanu, arī [...]

Lasīt vairāk …

15.06.2015 - Kā atvērt savu mīlestības avotu?


Aija jautā: Vēlos pajautāt, kā atvērt savu mīlestības avotu? Šis jautājums man radās pēc e- semināra noklausīšanās. Elvita Rudzāte atbild:  Mūsu mīlestības avotu aizver mūsu negatīvās domas, negatīvās īpašības un paradumi. Tāpēc, lai atvērtu mīlestības avotu, ir ļoti jāstrādā ar sevi, mainot savu attieksmi pret dzīvi, iemācoties izprast un atbrīvot no sevis visu negatīvo, mācoties mīlēt visu radīto, bet [...]


15.06.2015 - Vai krāsojot matus kaut kas pasliktinās garīgajā skatījumā?


Dace jautā: Lasot jūsu atbildes, cenšos rīkoties pēc jūsu ieteikumiem. Paldies Jums, jo dažkārt tiešām liekas, ka dzīve ir ļoti grūta, bet piekrītu Jūsu teiktajam semināros. Bet šoreiz gribu pajautāt par matiem  - esmu lasījusi dažādas jūsu sniegtās atbildes, bet vēlētos Jums jautāt vai krāsojot matus kaut kas pasliktinās (kā jau reiz rakstījāt kad mati ir antenas). Es pati esmu gan krāsojusi, gan [...]

Lasīt vairāk …

15.06.2015 - Kā palīdzēt tuviniekam?


Jadviga jautā: Kā lai palīdzu mīļam cilvēkam, kurš ieslīcis depresijā, tā viņam ir saistīta ar prostatu, viss ir slikti, sevi ir norakstījis, kaut gan mēģinu līdzēt ar runāšanu, savu mīlestību, bet brīžiem nejauks līdz ārprātam. Es uzskatu, ka tas nekas briesmīgs nav, ja nu vienīgi saistībā ar vīrieša pašlepnumu.Bet tas jau nenozīmē, ka tagad var sevi norakstīt. Kā palīdzēt, lai mani sadzirdētu? [...]

Lasīt vairāk …