pirmdiena, 2012. gada 10. septembris

N. Koteļņikova "Emanuēls- Iskanders"


Natālija Koteļņikova

Emanuēls - Iskanders

17.08.12
Mani dārgie lasītāji! Jauna ēra ir iestājusies Pasaules-ēkā. Nomainīt Mihaēlu mūsu Lokālajā visumā ir atnākušas citas personības, ar kurām jūs varat tagad sarunāties un pieņemt jaunu informāciju. Pirmoreiz 12. gada jūlijā Barnaulā pie mums uz meditāciju pirms “Augšupcelšanās Krēsla” atnāca Tas, kas ir ieņēmis jaunajā Gaismas Hierarhijā Mihaēla vietu. Ilgi mēs mēģinājām saklausīt un pārtulkot viņa Vārdu. Tā vai citādi, piemēroti izrādījās divi vārdi – Emanuēls un Iskanders, kuri vairāk vai mazāk rezonē ar šīm enerģijām. Sīkāk mēs iepazināmies ar Viņu Altaja seminārā. Šodien es publicēju interviju ar Viņu, saņemtu šajā vasarā.
Jauna ēra ir iestājusies Pasaules-ēkā. Visi plāni – realitātes slāņi ir transformējušies un pabīdījušies. Ir notikusi realitāšu pārvietošanās. Ne visas planētas vai slāņi ir augšupcēlušies uz smalkākām realitātēm, daži slāņi ir nomainījuši attīstības fāzes, rases, uzdevumus.
Kā tas atspoguļojas jūsu realitātes fiziskajā plānā? Jūs arī veicat pārvietošanās pa horizontāli, pārejot uz sestās rases apziņu, un pat pa vertikāli – tajā daļā, kura augšupceļas. Priekš mums nav prioritātes tieši augšupcelšanās ceļam. Visi ceļi ir svarīgi un prioritāri, izņemot nolaišanos blīvumā.
Pie mums praktiski ir notikusi revolūcija, tik stipri Mēs esam apmainījušies. Tev grūti par to spriest, tāpēc ka tu nezini arī to, kas bija agrāk. Vienā vārdā, Mēs pamatīgi esam apmainījušies “no galvas līdz kājām”. Ir sabrukusi vecā laika hierarhija, un ir izveidojušās atsevišķas jaunās struktūras saliņas. Varu tev teikt, ka mūsu pasaule ir attīrījusies un atvērusies, it kā cālēns izšķīlies un atvēries citādā milzīgā pasaulē.
Tas ir līdzīgs izvērsumam?
Jā, it kā čaumala saplaisājusi, kura noturēja mūsu attīstību, un Mēs esam izgājuši bezgalīgajā pasaulē bez ierobežojumiem.
Kā tas ietekmēja jūs? Kā jūs redzat mūs?
Jūs esat kļuvuši agresīvi un arvien vairāk pieņematies patstāvībā. Ja jūs vēl varētu ieplūst mūsu simbiozē bez tiekšanās visu sagrābt un kļūt īpašniekiem un pavēlniekiem. Rases spēks nedrīkst būt sagrābjošs. Jums, lai ieplūstu Galaktiskajā Vienotībā, jākļūst saprātīgiem un racionāliem. Šeit saprātīgums un racionalitāte tiek uztverti ne tā, kā pie jums. Iegūstot pietiekamību, nekļūt izšķērdīgiem. Apstāties ekspansijā un pagriezties uz dvēseles pasauli. Enerģiju tērēt nevis telpas iegūšanai, bet kvalifikācijas tās vadīšanā augšanai.
Ja jūs savu spēku un enerģiju, iztērētu priekš bruņošanās, konfrontācijas un kariem, būtu iztērējuši, lai atjaunotu planētu un tīru dzīvi uz viņas, jūs būtu ieguvuši veselīgas un laimīgas rases kvalifikāciju.
Kā pagriezt cilvēku prātus?
Pamazītēm, mazajā, uzticēšanās saliņās, saprātīgas pārvaldes teritorijās, savienībās, komūnās utt.
Kā izvairīties no nonivelēšanas tādās organizācijās?
To katrs izlemj priekš sevis, ko un kā jums sadalīt un kāda motivācija būs kopai.
Racionalitāte ir saprātīguma pamats. Pie mums arī tiek izmantots racionalizācijas ceļš sabiedrības reorganizācijai. Tika atlaistas organizācijas, pazaudējušas jēgu, traucējošas brīvībai un ierobežojošas attīstību.
Vai tiešām pie jums arī ir birokrātija?
Nevar viņu tā nosaukt, taču, kaut kas tamlīdzīgs bija. Uzskaite un kontrole saglabājas jebkurā sabiedrības līmenī. Cita lieta, ka tā kļuva par ierobežojumu pie mums.
Kur tagad atrodas Mihaēls? Kāds ir viņa liktenis?
Viņš tagad apmēram ir kā jūsu eksprezidents. Viņš ir savienības goda un brīvs loceklis. Viņa liktenis pilnībā ir atkarīgs no viņa paša plāniem.
Kāda ir tava loma, pienākumi, atbildība?
Es neko nevadu. Es aptveru ar sevi visumu, esot viņas Būtība. Es esmu VISS, KAS IR visumā. Taču, tai pat laikā, es nevadu. Apmēram, kā tu esi visas ķermeņa šūnas, taču nevadi šo šūnu darbību. Mana apziņa mīt Lokālā visuma Centrā, viņa kodolā un perifērijā. Viņa aptver milzīgus telpas un Būtības apgabalus, taču neietver laiku.
Kā tad jūs uztverat ciklu beigšanos?
Bija viens ābols, bet kļuva pieejams vesels dārzs dzīvei.
Tas ir, visi Lokālie visumi apvienojās un atvērās?
Ne tā. Tas, kas bija nobriedis, izgāja uz jaunu līmeni, augšupcēlās. Tikai, kas bija nobriedis. Pārējie pieaug, viņiem arī uzdevumi citādi var būt. Ne visi ir harmonisti, ir arī traktoristi.
No kurienes pie Tevis šī frāze atlidoja?
Dziesmas jums tādas ir. Mans uzdevums ir iegūt visu jūsu apziņas pieredzi, kļūt par “zemieti”.
Kā tas tiek sasniegts?
Ne Es nolaižos līdz jums, bet jūs paceļaties līdz Man un ieejat manā apziņā, Es kļūstu atvērts jums.
Kas ir Ercenģeļi?
Ercenģeļi – tie ir Spēki. Debesu Gari, strādā ar apziņām.
Bet Tu?
Apvienojošais Ercenģeļu Spēks. Viņi ir Manī kā daļas.
Bet Diženā Dieviete?
Viņa ir Viss, kas ir mūsu Apjomā.
Ar ko Diženā Dieviete atšķiras no Tevis?
Es esmu mūsu Gaismas un Mīlestības Hierarhijas Lielās Dievības daļa. Viņa vai Viņš/Viņa* ir Debesu Būtība “Un.” (lieliskas, cildenas Mūsu Pasaules-ēkas Nosaukuma enerģijas, mums tāda vārda nav).
Kādi līmeņi ir Debesu hierarhijā?
Es cauraužu ar sevi visus līmeņus. Manai telpai nav nodalīšanas pa līmeņiem, tieši tāpat tu nevari sadalīt savas šūnas pa līmeņiem.
Kāds ir tavs Vārds? (Sākās atkal grūtības ar skaņām, kuru mums nav. Nolēmām klausīties pa burtiem.)
Pirmais burts ir līdzīgs Sīriusam pēc enerģijas.
Tā ir mana izcelsme, Es esmu no zvaigznes, bet no Sīriusa.
Otrais burts – apzīmē hierarhiju izpausto slāņu sistēmu pa sutratmu (būtību vertikālie slāņi, būtību sistēma). Es sāku soļot pa sutratmas pakāpieniem, pa vertikālo aspektu kāpnēm, un saskaitīju 30 pakāpienus.
Trešais burts – sakņu tīkls, augošs no paša visuma centra, kodola, un aptverošs ar savu sakņu sistēmu visu lokālo visumu.
Vārda ceturtais burts – sfēriskā ķermeņa apvalku sistēma – apmēram 12 apvalku.
Pietiekami Manis apzīmēšanai? Vārds aprakstu manu Būtību, to, Kas Es Esmu.
Kā labāk tevi saukt – Emanuēls vai Iskanders?
Ne viens, ne otrs nav saskanīgs ar Mani.
Tad kā Tevi saukt – Mihaēls – 2-rais?
Nē, nē!
Jānis?
Nē.
Es dzirdu vienus patskaņus... I – ij – iji – nnnn... Tas ir kaut kā ķīniski...
Paliksim pie Emanuēla laikam... ja tev tas ir pierastāk. Lieta nav vārdā, bet mūsu saiknē. Es priecājos, ka tu viena no pirmajām atradi Mani un nointervēji Mani. Es esmu pateicīgs tev, ka Zeme zina par mani. Sadarbosimies!
Es esmu pateicīga tev, dārgo Radītāj! Vēlu būt sveikam un veselam!

Jauna intervija 17.08.2012.


Dārgais Emanuēl, atnāc pie manis parunāt, lūdzu!
Es vienmēr esmu šeit, mana dārgā.
Man gribas šodien parunāt par enerģijām, par to, kā enerģētiski mēs attīstāmies, kā pieaug enerģiju daudzums un mainās to kvalitāte uz planētas. Kā mainās cilvēks saistībā ar visuma jaunajām enerģijām.
Kas ir cilvēks... Tā ir daudzplānu Būtība, tajā ir nedaudz no bioloģijas, nedaudz no platīna enerģijas (astrāls), nedaudz no “ostrogēnās” enerģijas (mentāls), eņģeliskā pasaule ir pārstāvēta ar jūsu dvēseles fragmentiem, jūsu atmiskās enerģijas ir saistītas pirmkārt ar Mani, tāpēc ka Es esmu Cilvēka pārstāvis garīgajā plānā. Šeit beidzas Cilvēks un sākas tīrā Būtība. Tātad mēs ar tevi sarunājamies tieši par šīm Cilvēka enerģijām, ne taču par fiziku tikai.
Sāksim noteikti no Cilvēka fiziskās uzbūves, viņa bioloģijas. Jūs izmaināties ļoti ātri tagad tieši bioloģijas sfērā. Aug jūsu imunitāte, taču cieš no ekoloģijas uzbrukumiem un sliktiem apstākļiem priekš bioloģiskā ķermeņa. Rase var izmirt, tā kā jūsu imunitāte netiek līdzi imūndeficīta pieaugumam. Jūs esat pārāk sabojājuši dzīves vidi, un jūsu imūnsistēmai ir nepieciešama atpūta.
Cilvēku vidū pastāv uzskats, ka jūs izmirstat kā rase. Taču tas tā nav. Jaunie bērni atnāca ar nostiprinātu imūnsistēmu un var izdzīvot piesārņotā vidē. Taču pats labākais, ko jūs varat izdomāt, ir attīrīt planētu un radīt saprātīgu vidi – priekš cilvēka, bet nevis pret cilvēku. Cilvēku masas enerģijas nevar tikt pakļautas tādiem ķīmijas un radiācijas uzbrukumiem. Jūs nespējat izstrādāt pretindi tādiem netīrumiem.
Ko tad var izdomāt? Neizmantot daudz nevajadzīgu lietu, mazāk skatīties reklāmu un neiet vairuma ražotāju pavadā, kuriem vajadzīga nevis produkta kvalitāte, bet pārdotā produkta daudzums. Kā var pārdot daudz kvalitatīvas preces, jo tā taču dārgāk maksā? Lūk, tad arī palētina visu – no pārtikas produktiem līdz kosmosam.
No vienas puses kļūst pieejamāka prece, taču to vajag bieži mainīt, saražojot daudz krāmu, netīrumu, kas piepilda planētu ar nevajadzīgām enerģijām. Propagandējiet saprātīgu pircēju vidū, kļūstiet izvēlīgāki.
Kā ir izmanījusies vide enerģētiski, kas notiek ar planētu?
Planēta paaugstina vibrācijas, retina blīvumu un iet prom uz citu realitātes slāni. Tas tiek darīts pakāpeniski. Pienāks laiks, kad viss sāks brukt, tā kā bija radīts, rēķinoties ar vienu blīvumu, bet kļūs ar citu blīvumu. Taču domāju, ka tas būs tik pakāpeniski, ka kļūs nepamanāms fizisko lietu sabrukšanas virknē vispār. Tās taču arī pie jums ir ar īsu mūžu?
Bet cilvēks?
Jūs maināties pēc plāna. Viss notiek tā, kā vajadzīgs. Nerūpējieties par to, lai visu izmainītu. Mainās vide, un jūs mainīsieties atbilstoši tai. Jūsu augšupcelšanās ceļš ir viens no Būtības garīgās attīstības virzieniem. BŪTĪBA VADA ATSEVIŠĶUS INDIVĪDUS, VĒRŠOT UZ NEPARASTU ATTĪSTĪBAS CEĻU, ATBILSTOŠI BŪTĪBAS ATTĪSTĪBAS LĪMENIM. Ne visiem, atkārtoju, ne visiem ir augšupjāceļas. Jums reizēm pastāv viedoklis, ka jūs visa planēta aizlaidīsieties uz Svētajām vietām. Cik ļaužu tur savāksies, Svētajās vietās... Jokoju.
Ne visi var aiznest sevi nākošajā apziņā. Kāds pakāpeniski degradē, taču vairums ies pa jauno gaismas ceļu. Taču tas nenozīmē, ka viņi izvēlēsies augšupcelšanos. Kopumā rase pāries pakāpeniski uz nākošo realitātes slāni. Parādīsies jaunas tehnoloģijas, jaunas tradīcijas, atklāsies jaunas iespējas, jauni talanti un spējas. Nebūs straujas pārejas: šodien no rīta piecēlāmies – un mums ir prieks, svētki, mēs visi esam paradīzē! Tā nemēdz būt.
Bet kā laiks, kas notiks ar to? Kādā veidā tas transformēsies?
Laika nav vispār. Tas, ko jūs saucat par “laiku”, pie mums saucas cikls. Jūsu cikls ir ļoti īss, mūsu cikls garš, lūk, arī visa starpība. Mēs neguļam, tāpēc neesam tik aizņemti kā jūs. Visu paspējam. Mums nevajag audzēt pārtiku vai kaut kā to pirkt, mainīt u.c. Iztēlojies, ka tu neguli, neģērbies, neēd, neej uz darbu.
Jā, masa laika.
Nu, protams, mēs nodarbojamies ar sabiedriski derīgu darbību, taču citādi organizētu. Mums nevajag iet uz darbu, mēs “uz vietas” veidojam un radām. Mēs reti pārvietojamies, tā kā mūsu apziņa aizņem milzīgu apjomu, pieejamu domai. Mēs radām sevis iekšienē un izmainām sevi pamatā. Mēs izmantojam enerģētiskās plūsmas ne tā kā jūs. Jūs pamatā vēršat plūsmas no augšas izdziedināšanai un transformācijai, Radītāja dievišķās mīlestības sajušanai. Bet mēs barojamies ar to un redzam sevi kā Radītāja enerģijas pārveidotājus jūsu līmenī. Kā mēs viņu pārveidojam? Mēs mainām viņas sastāvu, kvalitāti un kvantu dabu (tas ir, piepildītību ar gaismas kvantiem). Tas dod jaunajai enerģijai, izlaistai caur mūsu Būtībām, izmainītu apziņu (tā var izteikties). Viņa iegūst jaunu apziņu un vibrācijas. Mēs būvējam viņu atbilstoši mūsu vēlmēm, mūsu ideāliem un attīstības virzieniem. Ja jūsu enerģija ir pieejama jums matērijas veidā, tad mūsu enerģija ir mums ugunīgu straumju, viesuļu, tornado, okeānu u.c. veidā. Tie ir mūsu ķieģelīši, daļas, no kurām mēs būvējam savas realitātes.
Vai tiešām mums tik viegli ir kontaktēties, neskatoties uz apziņu un realitātes starpību? Kā Tu tiec līdz Man? Mūsu šodienas sarunas laikā man divreiz aizšķērsoja kanālu kaut kāds kuģis. Tas bija uzmācīgs un tiecās sazināties ar mani. Taču pēc teksta es sapratu, ka man ar viņiem nav pa ceļam. Tagad ir tīrs.
Jā, mūsu ceļā ir daudz šķēršļu. Daļu no tiem aizvācu Es, daļu – tu un tava Būtība. Taču mums nepieciešams sadarboties. Tu jautā, kāpēc mēs tik labi kontaktējamies, viegli un bez šķēršļiem? Tāpēc, ka kanāls ir tīrs. Par to parūpējos Es un tu arī. Kad kanālam ir šķēršļi, tad teksts iznāk ar citu enerģiju. Un tas tev ir jāsajūt, lai neizdotu tekstus no astrāla par manējiem. Nākošajos slāņos pēc astrālajiem gandrīz nav šķēršļu mūsu kontaktam. Astrālie cilvēki bieži traucē mūsu sakariem ar citām planētām. Taču tas viss ir pārvarams, vienkārši esi pārliecinātāka sevī un proti atšķirt mūsu enerģijas.
Kāpēc mums ir vienkārši sarunāties? Mēs pazīstam viens otru un norunājām iepriekš sadarboties. Mūsu uzdevums ir spēt pacelt jūsu apziņu, jūsu uzdevumi ir tādi paši. Mūsu līgums ir abpusējs izdevīgums, tāpēc ka mūsu mērķi ir kopēji.
Klau, vēl parunāsim par tēmu, tevis nenoteiktu. Jūsu sakari ar astrālo pasauli kļūs ciešāki. Uz planētas ir novērojama vairuma tuvāko civilizāciju pārstāvju klātbūtne. Kamēr jūs meklējat viņus, viņi ir atraduši jūs. Tagad jau viņu klātbūtne ir pamanāma praktiski visiem ar atklātu skatu uz notiekošo. Tie ir gan apļi uz laukiem, gan ārpuszemes civilizāciju tehnoloģijas, gan cilvēku apzinātības pieaugums caur mūsu vēstījumiem.
Man liekas, ka tu nodod no astrāla, tik labi es tevi dzirdu.
Nē, mana dārgā. Tev vienkārši ir augsts kanāls. Tu tik pat labi dzirdēji mūsu Debesu Tēvu...
Kā tas notiek, tava informācijas nodošana man?
Tu esi noskaņota uz mani, kā tiek noskaņota radiostacija. Tev ir laba uztveršana, tevi gatavoja, un tava uzbūve ļauj to izdarīt... Nemoki savu galvu, labāk paklausies.
Tad, lūk, daudz tagad būs krāpšanas no civilizācijām, līdzīgām tai, kura piedāvāja tev šodien sadarboties ar viņiem. Jūs varat nedot piekrišanu darbam ar nepazīstamiem kanāliem, tāpēc ka nezināt tos kā nākas. Esiet uzmanīgi, nav vērts uzticēties visiem vēstījumiem. Nav vērts uzticēties visiem, kas atrodas astrālajā projekcijā, tikai tāpēc, ka jūs viņus neredzat. Viņi var būt nepiemērotas jums būtības, parazitējošas uz cilvēces.
Kā atpazīt, ar ko ir darīšana?
Labāk ne ar vienu no viņiem nebūt darīšanai. Tavas uzdevums ir nest informāciju no augstiem apziņas slāņiem. Slava Dievam, tu esi iemācījusies tos redzēt vai just. Un mēs esam sardzē.
Vienā vārdā, tas ir no tā paša stāsta, ka pēc jums atnāks kuģi jūs glābt. Nekādā gadījumā brīvprātīgi neejiet ne uz kādiem kuģiem. Jums nav ko uz tiem iet. Tie, kas grib sazināties ar cilvēci, paši atnāks un kļūs redzami. Astrālo kuģu uzdevumā nav paredzēts nevienu glābt. Pienāks laiks, kad cilvēce sagatavos sevi uz tikšanos ar Kosmosa kuģiem. Bet tad viss būs citādi. Atklāti un skaisti.
Nedomājiet, ka jūs esat līdz galam neattīstītas un bezspēcīgas būtnes. Būtības spēks ir garīgumā, bet nevis tehnoloģijās. Atceries filmu “Avatārs”. Tāpēc attīstiet garīgumu un smalkās pasaules redzējumu. Attīstiet enerģētiskos kanālus, lai kļūtu stiprāki astrālajā līmenī. Attīstiet saikni ar dvēseli un kļūstiet tālredzīgāki un intuitīvāki. Bet Mēs savukārt pacentīsimies dot jums maksimumu informācijas par jūs satraucošām tēmām.
Vēlreiz atkārtoju mūsu iemīļoto frāzi: iemācies jautāt.
Es esmu pateicīga tev, dārgo Radītāj! Lai mirdz tavs Vārds!

Tulkots un publicēts ar autores laipnu atļauju.

Tulkoja Jānis Oppe



* Krieviski “Оно” (Tulkotāja piezīme)