otrdiena, 2012. gada 4. septembris

DL Zeta: Mūsu nākotnes Es atver sapņu portālus


Mūsu nākotnes Es atver sapņu portālus, lai vestu mūs uz labākām laika līnijām.
 
DL Zeta. 2012.gada 11.augustā
No krievu/angļu valodas tulkoja Sandra Šņoriņa
 
Iepriekšējā nedēļā mēs runājām par mūsu enerģētisko Es, kuru daži dēvē par gidu vai eņģeli, kolektīvo neapzināto jeb Augstāko Es. Nav nozīmes, kā mēs saucam šo mūsu aspektu. Šis otrs Es ir mūsu saikne ar bezgalību un palīdz mums izvēlēties un aktivizēt nākotnes laika līnijas, kur eksistē mūsu visaugstākie potenciāli.
 
Šis Es eksistē laika kontinuumā, kas ir daudz ātrāks par mūsējo. Mēs nevaram sajust šo Es ar mūsu fiziskajām jūtām, jo tas atrodas ārpus mūsu normālās uztveres robežām. Šis Es ir reāls, tas eksistē paātrinātā „vertikālajā laikā”, kas ir tik ļoti ātrs, ka mūsu apziņa nav spējīga to uztvert. Notikumi, kas notiek vertikālajā laikā, ir spējīgi nekavējoties mainīt mūsu pašreizējo brīdi, ja mēs varam strādāt ar mūsu nākotnes Es, lai optimizētu mūsu iespējas nākotnē.
 
Informācijas nodošana miega stāvoklī
 
Mūsu nākotnes Es ir daļa no mums, nesaistīta laikā un telpā, kas ir spējīga ieiet nākotnē, lai apliecinātu potenciālus, kas tiek būvēti mūsu pašreizējā brīdī. Informācija par potenciālo laika līniju kristalizāciju mūsu nākotnē mums tiek nodota portālu atvēršanās laikā apziņā. Mēs esam spējīgi attīstīt mūsu prasmi apzināti sasniegt šos laika portālus, kuri mums ļauj sinhronizēt mūsu normālo laika periodu ar vertikālā laika periodu, taču lielākoties informācijas nodošana starp šīm sfērām notiek miegā.
 
Miega stāvokļa pārvaldīšana un pilnveidošana
 
Informācija, kas iekļūst caur šiem laika portāliem, ļauj mums uzlabot mūsu tagadni. Lai maksimāli izmantotu šos portālus, ieiešanai īpašā apziņas telpā, kur mūsu nākotnes Es sniedz mums vajadzīgo informāciju par mūsu nākotnes potenciāliem, mums ir jābūt pārliecinātiem, ka mēs esam labi atpūtušies un, ka mēs noguļam pietiekamu skaitu miega ciklu.
 
Vēl viena daļa ieiešanai nepieciešamajā miega stāvoklī ir – nomierināt apziņu pirms miega, atbrīvot telpu ar nodomu tikties ar mūsu nākotnes Es.
 
Mūsu vislabāko nākotnes laika līniju uztvere un aktivizēšana
 
Šī tikšanās ir vienīgā vissvarīgākā lieta, kuru mēs īstenojam, lai padarītu mūsu dzīvi pozitīvu un laimīgu. Tas ir ārkārtīgi svarīgi mūsu spējai izprast un izdzīvot mūsu dzīves mērķi. Katrā mūsu dzīves līkumā/pagriezienā mēs sastopamies ar situācijām, kuras mēs identificējam kā „problēmas”. Kad mēs sastopamies ar šīm situācijām, mēs būvējam enerģētisko perspektīvu, kur šīs situācijas atrod atbildes un risinājumu. Šie nākotnes potenciāli nekavējoties kristalizējas daudzās laika līnijās, kas stiepjas visos virzienos, un katra laika līnija piedāvā potenciālo problēmas risinājumu, ar kuru mēs tikko kā esam sastapušies pašreizējā brīdī. Mūsu nākotnes Es ieiet šajos potenciālos, lai sekotu līdzi tam, kuri no tiem satur visaugstāko un vislabāko, ar mūsu garīgo mērķi un ar nepieciešamības pēc apzinātības visizlīdzinātāko risinājumu.
 
Miega stāvoklī mūsu nākotnes Es nodod informāciju, kuru ir savācis no mūsu nākotnes potenciāliem. Šī informācija nokļūst no mūsu zemapziņas caur mūsu intuīciju pašreizējā/tagad brīdī; tas ir nepieciešams, kad mēs pieņemam lēmumu, kurš noteiks, kāds nākotnes potenciāls kļūs par mūsu dominējošo laika līniju.
 
Mūsu nākotnes Es brīdinājumi palīdz mums mainīt laika līnijas.
 
Var notikt tā, šī informācijas apmaiņa ar mūsu nākotnes Es atnes mums brīdinājumus, kuri pasargā mūs no bīstamām laika līnijām, kuras var izveidoties mūsu nākotnē. Piemēram, ja viens no nākotnes potenciāliem var novest līdz aviokatastrofai, mēs varam pamosties ar trauksmes sajūtu, jo esam saņēmuši informāciju par šo potenciālu no mūsu nākotnes Es. Labā ziņa ir tā, ka šāda apsteidzoša nākotnes potenciālu izpratne ļauj mums izdarīt izmaiņas mūsu pašreizējā/tagad brīdī, kas veidos citus potenciālus.
 
Fiziskā slimība kā brīdinājums un dziedinošo laika līniju pilnveidošana
 
Informācija, kuru mēs saņemam no mūsu nākotnes Es, nav vienīgā apsteidzošās atgriezeniskās saiknes forma, kas mums ir pieejama. Viena no formām iet cauri mūsu fiziskajam ķermenim, kurš vienmēr zina pirms mēs to izdarām, ja mēs būvējam nākotnes potenciālu, kurš nav saskaņots/izlīdzināts ar mūsu dzīves mērķi. Šī neatbilstība bieži vien notiek, kad mēs atsaucamies noteiktām parazitējošām enerģijām, kuras izkropļo mūsu uztveri un izsit mūs no sliedēm. Mēs runāsim vairāk par parazitējošām frekvencēm nākamajā daļā. Kad mēs ciešam no fiziskām slimībām, noteikts stāvoklis saka priekšā par šīs nelīdzsvarotības, kuru mēs veidojam nākotnē, dabu/raksturu. Tiklīdz mēs atzīstam, ka problēma pastāv, mēs esam spējīgi strādāt ar mūsu nākotnes Es, lai attīstītu potenciālo perspektīvu, kurā īstenosies dziedināšana, kas mums ir vajadzīga. Tādejādi mēs spējam uzlabot mūsu esošo/tagad brīdi ar dziedināšanu nākotnē.
 
Kad mēs izmantojam šo procesu, mēs sākam saprast, kādā veidā visaugstākā un vislabākā izdzīvošana mūsu pašreizējā/tagad brīdī vistiešākajā veidā ir saistīta ar mūsu gatavību sajust un mainīt nākotni vēl pirms mēs to izdzīvojam.