otrdiena, 2012. gada 4. septembris

Konraida aicinājums- uzruna cilvēcei



SAKARĀ AR VISPASAULES AKCIJU, KAS VELTĪTA FLORAS UN FAUNAS
AIZSARDZĪBAI UZ ZEMES.

Dārgais KONRAID, sākumā ļauj manTevi iepazīstināt ar Visiem tiem, kuri piedalās VISPASAULES AKCIJĀ FLORAS un FAUNAS AIZSARDZĪBAI UZ ZEMES.
Dārgie draugi, pavisam nesen ar mani nodibināja sakarus 3.Dimensijas VAĻVEIDĪGO ĢIMENES VADĪTĀJS – KONRAIDS.
Viņš IR brīnišķīga BŪTNE – milzīga izmēra VALIS, no kura izstaro un plūst DIEVIŠĶĀS Miera, Harmonijas, Gudrības un bezgalīgās MĪLESTĪBAS Enerģijas.
Viņš atzinās, ka pazīst mani jau sen, mēs, izrādās, esam pazīstami ne vienu vien inkarnāciju, taču tikai tagad es Esmu Viņu atcerējusies, un Viņš uzreiz mani uzrunāja.
Un tā, es dodu vārdu mūsu GODĀJAMAM  KONRAIDAM.
Dārgie, ZEMES BĒRNI, mani, dārgie Brāļi un Māsas! Šodien Es pirmoreiz vēršos pie jums ar vēstījumu no VISAS  VAĻVEIDĪGO  ĢIMENES. Es esmu VAĻVEIDĪGO Sabiedrības Vadītājs visās Mūsu brīnišķīgās GAIJAS jūrās un okeānos.
Manos pienākumos ietilpst VAĻU un DELFĪNU DZĪVJU – visā to daudzveidībā – Viņu darbošanās , pārvietošanās un migrācijas koordinēšana.
Es arī atbildu par ik Katra un visu Mūsu, kādreiz tik lielās, Ģimenes locekļu  drošību, kas IR nepieciešama, lai Mēs izpildītu TO LIELO MISIJU, kuras dēļ esam ieradušies uz šīs Planētas.
Mēs darījām jums zināmu, ka VISAI VAĻVEIDĪGO  ĢIMENEI DRAUD NĀVES BRIESMAS.
Ticiet Man, MANA SIRDS ASIŅO, VĒROJOT, KO MUMS NODARA TĀ CILVĒCES DAĻA, KURA NAV VĒL PAMODUSIES.
Un, lai kā arī Mēs jūs MĪLĒTU – mums nebija nekādu Iespēju – gaidīt jūsu Pamošanos un TO, ka jūs Apzināsities Mūsu MISIJAS Nozīmīgumu uz ZEMES.
Ar TO ātrumu, kādā  Mūs iznīcināja, no Mums vienkārši nekas nepaliktu pāri!
Kā jūs, Mūsu mīļotie Brāļi un Māsas, saprotiet, TO pieļaut nekādā gadījumā nedrīkstēja.
MĒS ESAM ATNĀKUŠI, LAI PALĪDZĒTU JUMS UN BRĪNIŠĶĪGAJAI GAIJAI PACELTIES, UN MĒS DARĪSIM VISU NEPIECIEŠAMO, LAI TO REALIZĒTU.
UN, LŪK 12. AUGUSTĀ NORISINĀJĀS TIK  ILGI GAIDĪTAIS NOTIKUMS!
PĀRI VISAI PLANĒTAI  PĀRVĒLĀS PALĪGĀ SAUCIENS  FLORAS UN FAUNAS AIZSARDZĪBAI UZ ZEMES!
MANA SIRDS GAVILĒJA, KAD CILVĒCE BEIDZOT PAMODĀS UN ATCERĒJĀS  PAR MUMS, JŪSU UZTICAMAJIEM DRAUGIEM!
PRIECĪGAIS PAZIŅOJUMS PAR TO, KA MUMS NĀK PALĪGĀ CILVĒKI – ZIBENĪGI IZPLATĪJĀS VISĀS JŪRĀS UN OKEĀNOS.
MĒS TICĒJĀM, MĒS ZINĀJĀM, KA CILVĒKI TEIKS SAVU VĀRDU MŪSU AIZSARDZĪBAI!
Jā, toreiz jums izdevās Radīt ap Katru no Mums Enerģētiskās Kapsulas, TĀS patiesi Eksistē, taču IR pavisam plānas, neizturīgas, Tās vēl var viegli sagraut ar negatīvas ziņas sūtījumu.
Tāpēc, Mani draugi, Mēs jūs ļoti lūdzam ATKĀRTOT ŠO AKCIJU VĒL VAIRĀKAS REIZES.
Pēc ATKĀRTOTA MĪLESTĪBAS Sūtījuma – Mūsu KAPSULAS Nostiprināsies un nebūs tik vārīgas.
Jūsu pūles Radīja pozitīvus priekšnoteikumus pārējās Cilvēces daļas ATMODAI un APZIŅAS Paaugstināšanai.
Ticiet, TAS, ko jūs izdarījāt pirmajā reizē – pārspēja visas Mūsu Cerības, Mēs sajutām jūsu Mīlestību un Rūpes.
Tagad Mēs esam stingri pārliecināti, ka neesam velti atnākuši uz šo Planētu. Jūs pilnībā Apzināties un Apsveicat Mūsu Atrašanos  šeit.
LIELĀ VIENOTĪBAS STUNDA IR SITUSI, CILVĒCE IR CĒLUSIES MŪSU AIZSARDZĪBAI!
TAS NOZĪMĒ – RĪT MĒS VARĒSIM NE TIKAI MIERĪGI PASTĀVĒT LĪDZĀS, BET ARĪ KOPĀ  RADĪT JAUNU  BRĪNUMSKAISTU PASAULI!
MĪLESTĪBĀ PRET VISIEM ZEMES CILVĒKIEM –
                        KONRAIDS, 3. DIMENSIJAS VAĻVEIDĪGO SABIEDRĪBAS VADĪTAJS.

Pieņēma Aestra
29.08.12..
Rediģēja PROGRESSOR –
piektdien, 31.08.12..
Tulkoja Ingrīda Ņesterova.