trešdiena, 2015. gada 25. novembris

Mazvērtības sajuta!

 
Mazvērtības sajuta! Kāpēc tik daudziem cilvēkiem tā rodas? Kāpēc tik daudzi cilvēki nepieņem savu ķermeni? Vakardienas Matiss Barkovskis čannelinga laikā saņemt...ā atbilde labi visu izskaidro. CILVĒKS NEPIEŅEM SEVI, NEREDZ SEVI, GRIB BŪT KĀDS CITS, LĪDZINĀTIES CITIEM. 

 Ikdienā saskaros, ka daudziem maniem klientiem ir šī mazvērtības sajuta, viņi kautrējas par savu ķermeni, nemīl to, kritizē sevi, grib noslēpties vai grib līdzināties zvaigznēm, standartiem, pārdzīvo, ja šajos standartos neiekļaujas, veic plastiskās un kosmetoloģiskās korekcijas...


 Arī man no pusaudžu gadiem bija šī lielā sāpe- mazvērtības sajūta, tās pārpalikumi vēl šad tad uzpeld un tīrās no manis ārā, kad uznāk lielās raudamās - draņķu iztīrāmās dienas. Man mazvērtības sajūta radās, kad bija veselības problēmas un es daudzus dzīves gadus pavadīju ka murgā, kad sabruka mans bērnības sapnis par profesionālas dejotājas karjeru. Šo mazvērtību veicināja ari tas, ka mani kā bērnu un pusaudzi nesaprata tajā vide, kur es tolaik dzīvoju-es vienmēr jutos ka baltā vārna un pārdzīvoju par to, ka esmu atšķirīga no citiem, jo es gribēju būt kā visi, bet es tāda nebiju!!!!


 Tagad esmu sevi pieņēmusi, ka esmu es pati, tagad es redzu sevi, pieņemu sevi, gribu būt es pati, iet savu unikālo ceļu, nevis līdzināties citiem. Tas nebija viegli! Tas prasīja ļoti daudz sāpju un asaru, bet tas mani norūdīja un uzveda uz pareizā dzīves ceļa. Toties tagad esmu laimīga katru dienu pamosties un dzīvot uz šis planētas Zeme. Esmu laimīga, ka es esmu!


 Mīļie cilvēki kam ir mazvērtības sajūta- palaidiet no sevis to prom, tā nedod jums neko labu, tikai tērē jūsu enerģiju destruktīva veidā, rada enerģijas blokus, veicina slimības. Esiet jūs paši, mīliet sevi un esiet laimīgi! Visiem lai skaista, laimes un mīlestības pilna diena!