svētdiena, 2016. gada 21. februāris

Trīs dienas Lūgšanu nomodā par mieru visā pasaulē, 2016. gada 21., 22., 23. februārī

Trīs dienas Lūgšanu nomodā par mieru visā pasaulē, 2016. gada 21., 22., 23. februārī


Dārgie draugi,
sakarā ar starptautiskā stāvokļa saasināšanos un draudošo Tuvo Austrumu militārā konflikta pāraugšanu globālā karā aicinu uz 3 dienu Lūgšanu nomodu par mieru visā pasaulē 2016. gada 21., 22., 23. februārī.

23. februāris ir 23. datuma dispensācijas diena. Šajā dienā mūsu lūgšanu pūliņi tiks pareizināti ne tikai ar cilvēku skaitu, kas lūgsies vienlaikus, bet arī ar cilvēku skaitu, kuri piedalīsies lūgšanās visa 23. datuma laikā un saskaņā ar dispensāciju pavadīs lūgšanās ne mazāk kā vienu stundu.
Lūgšanu nomoda stundu mērķis:
- novērst globālu karu, lokālus karus un konfliktus, terora aktus;
- paaugstināt cilvēces apziņu;
- izmantot 23. datuma dispensāciju, lai ar mazu lūdzēju skaitu sa-
sniegtu ievērojamu rezultātu.
Lūgšanu stundu laiks:
2016. gada 21. februārī no 14:00 līdz 14:30 (15:00 līdz 15:30 pēc Maskavas laika)
Šajā laikā lasīsim Elohima Miera Rozāriju 1.
Pieslēgšanās interneta translācijai:
Elohima Miera Rozārijs 1: http://sirius-ru.net/media/bdeniya/rosary_elohim_mir_23.12.2012_bdenie.htm
Rezerves pieslēgums translācijai:
Elohima Miera Rozārijs 1: http://sirius-net.org/media/bdeniya/rosary_elohim_mir_23.12.2012_bdenie.htm

2016. gada 22. februārī no 14:00 līdz 14:30 (15:00 līdz 15:30 pēc Maskavas laika)
Šajā laikā lasīsim Elohima Miera Rozāriju 2.
Pieslēgšanās interneta translācijai:
Elohima Miera Rozārijs 2: http://sirius-ru.net/media/bdeniya/rosary_elohim_mir_04.01.2010_bdenie.htm
Rezerves pieslēgums translācijai:
Elohima Miera Rozārijs 2: http://sirius-net.org/media/bdeniya/rosary_elohim_mir_04.01.2010_bdenie.htm

2016. gada 23. februārī no 14:00 līdz 15:00 (15:00 līdz 16:00 pēc Maskavas laika)
Šajā laikā lasīsim Miera Rozāriju.
Pieslēgšanās interneta translācijai:
Miera Rozārijs: http://sirius-ru.net/media/bdeniya/rosary_mira_bdenie.htm
Rezerves pieslēgums translācijai:
Miera Rozārijs: http://sirius-net.org/media/bdeniya/rosary_mira_bdenie.htm

Lai koncentrētu lūgšanu pūliņus, aicinām pirms Rozārija lasīšanas 21. un 22. februārī nolasīt šo lūgšanu:
ES ESMU TAS, KAS ES ESMU vārdā, Visuvarenā Dieva vārdā es vēršos pie visām Dievišķajām Būtnēm, Gaismas spēku Hierarhijas, kas kūrē cilvēces evolūciju un virza Zemes cilvēces attīstību pa Dievišķu Ceļu.
Es lūdzu, lai Dievišķās Būtnes virza manas lūgšanas enerģiju to spēku neitralizācijai, kas veicina karu un naida izraisīšanu nacionālu, mantisku, reliģisku iemeslu dēļ, kas veic terora aktus un rada spriedzes perēkļus uz Zemes.
Es lūdzu arī, lai Dievišķās Būtnes virza manas lūgšanas enerģiju mieram visā pasaulē un planētas Zeme cilvēku apziņas paaugstināšanai līdz līmenim, kurā visi cilvēki uz planētas Zeme justos kā brāļi un māsas neatkarīgi no mūsu ticības, reliģijas, ādas krāsas, nācijas vai tautības.
Personīgā lūgšana (Te jūs varat izteikt savus personīgos lūgumus un vēlējumus).
Es lūdzu, lai manas lūgšanas enerģija tiktu pareizināta ar cilvēku skaitu, kas piedalās šajā Lūgšanu stundā par mieru visā pasaulē!
Lai viss notiek pēc Dieva Svētās Gribas. Āmen!
Lai koncentrētu lūgšanu pūliņus, aicinām pirms Rozārija lasīšanas 23. februārī nolasīt šo lūgšanu:
ES ESMU TAS, KAS ES ESMU vārdā, Visuvarenā Dieva vārdā es vēršos pie visām Dievišķajām Būtnēm, Gaismas spēku Hierarhijas, kas kūrē cilvēces evolūciju un virza Zemes cilvēces attīstību pa Dievišķu Ceļu.
Es lūdzu, lai Dievišķās Būtnes virza manas lūgšanas enerģiju to spēku neitralizācijai, kas veicina karu un naida izraisīšanu nacionālu, mantisku, reliģisku iemeslu dēļ, kas veic terora aktus un rada spriedzes perēkļus uz Zemes.
Es lūdzu arī, lai Dievišķās Būtnes virza manas lūgšanas enerģiju mieram visā pasaulē un planētas Zeme cilvēku apziņas paaugstināšanai līdz līmenim, kurā visi cilvēki uz planētas Zeme justos kā brāļi un māsas neatkarīgi no mūsu ticības, reliģijas, ādas krāsas, nācijas vai tautības.
Saskaņā ar 23. datuma dispensāciju es lūdzu transmutēt nākamā mēneša karmu, kas ir lokālu karu cēlonis un var izraisīt globālu karu!
Personīgā lūgšana (Te jūs varat izteikt savus personīgos lūgumus un vēlējumus).
Es lūdzu, lai manas lūgšanas enerģija tiktu pareizināta ar cilvēku skaitu, kas piedalās šajā Lūgšanu stundā par mieru visā pasaulē, un atbilstoši 23. datuma dispensācijai!
Lai viss notiek pēc Dieva Svētās Gribas. Āmen!
Tatjana Mikušina
Gaisma un Mīlestība!
Gadījumam, ja kādu iemeslu dēļ jums nav iespējama pieslēgšanās interneta translācijai vietnē «Сириус», lūdzu, iepriekš sagatavojiet sev Rozāriju tekstus un lasiet Rozārijus patstāvīgi.