svētdiena, 2011. gada 31. jūlijs

Ammas 187.stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Šodien atkārtosim 171. stundu, kuru tavai ērtībai šeit citēsim pilnībā.


Ja iespējams, es gribētu, lai, apgūstot šo stundu, tu būtu kājās, stingri stāvot.


Palūdz Paša Es un Dvēseles palīdzību.


Velti nedaudz laika kā ierasts, lai spēcinātu savu Sirds Avotu. Iegriez visas savas čakras, cik ātri vien iespējams.


Pavēstī Pašam Es un Dvēselei, ka vēlies, lai šajā reizē tiktu paaugstinātas tavas vibrācijas priekš tevis iespējami augstākajā līmenī.


Turpini griezt savas čakras. Elpo dziļi un pilni, gan pie ieelpas, gan izelpas.


Kad jūties gatavs, izdari sekojošu paziņojumu stingrā, pārliecinošā balsī:


"Es pieprasu manu spēku pilnībā, manis kā bezgalīgas būtnes spēku Dieva klēpī"

Ieturi pauzi, veicot dziļu elpošanu un griežot čakras.


Atkal – stingrā, pārliecinošā balsī:

"Visām enerģijām manī un ap mani, kuras cenšas man iegalvot pretējo, IR JĀAIZIET NEKAVĒJOTIES!"


Turpini dziļi elpot un koncentrējies uz savu Sirds Hologrammu. Izplet Sirds Hologrammu uz āru ar nolūku, lai jebkura zemas vibrācijas enerģija tiktu izstumta no tava enerģijas lauka.


Atkal – pārliecinošā balsī:


"Es esmu bezgalīgs spēks un Dieva klātesība. Es esmu Mīlestības Iemiesojums"


Tagad ļauj savai enerģijai atgriezties "normālā" stāvoklī .. un tas būs augstākas vibrācijas stāvoklis salīdzinājumā ar to, kurā tu šorīt pamodies.


Šo brīnišķīgo procedūru tu vari atkārtot cik vien bieži iespējams. Tu vari to izdrukāt un novietot redzamā vietā, lai sev atgādinātu par to.


Katru reizi, kad veic šo vingrinājumu, arvien dziļāk iesēdušās enerģijas tiks atbrīvotas. Tavas šūnas arvien vairāk un vairāk rezonēs ar tavu patieso būtību.


Līdz nākamajai nodarbībai...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com