piektdiena, 2011. gada 29. jūlijs

Ammas 184.stunda

Dear One,

I am Amma the Divine Mother and I am your mother.


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.


You will now be removing victim consciousness from your throat


chakra (5th chakra).


Šodien mēs aizvāksim upura apziņu no tavas rīkles čakras (5. čakras).


If you have not already done so, connect with your Soul Self, Bodysoul, encodement technicians and any personal angels and guides you wish.


Ja vēl to neesi izdarījis, tad tagad savienojies ar Pašu Es, savu Dvēseli, kodu tehniķiem un, ja vēlies, arī ar paša izvēlētu eņģeļiem vai pavadoņiem.


While in your Heart Source, spin your chakras. Ohm into your Heart Hologram while doing so.


Esot Sirds Avotā, iegriez čakras. Kamēr čakras griežas, ie-OM-mo savā Sirds Hologrammā.


Set your intention to remove from you victim consciousness from your throat chakra on as deep a level as possible.


Formulē nodomu aizvākt upura apziņu no rīkles čakras visdziļāk iespējamiem līmeņiem.


Request the following:
1. Please remove all artificial encodements of victim consciousness originating from familial sources.
2. Please repair all damaged and altered natural encodements holding in victim consciousness originating from familial sources.
3. Please fully activate, or create within me all encodements for the belief, "I am the infinite power and presence of God. I AM Love Incarnate."
4. Please remove all artificial encodements of victim consciousness originating from religious influences.
5. Please repair all damaged and altered natural encodements holding in victim consciousness originating from religious influences.
6. Please fully activate, or create within me all encodements for the belief, "I am the infinite power and presence of God. I AM Love Incarnate."
7. Please remove all artificial encodements of victim consciousness originating from formal education.
8. Please repair all damaged and altered natural encodements holding in victim consciousness originating from formal education.
9. Please fully activate, or create within me all encodements for the belief, "I am the infinite power and presence of God. I AM Love Incarnate."
10. Please remove all artificial encodements of victim consciousness originating from governmental structures and strictures.
11. Please repair all damaged and altered natural encodements holding in victim consciousness originating from governmental structures and strictures.
12. Please fully activate, or create within me all encodements for the belief, "I am the infinite power and presence of God. I AM Love Incarnate."
13. I request (or "please remove") all artificial encodements of victim consciousness originating from any remaining source removed.
14. Please repair all damaged and altered natural encodements holding in victim consciousness originating from any remaining source.
15. Please fully activate, or create within me all encodements for the belief, "I am the infinite power and presence of God. I AM Love Incarnate."


Palūdz sekojošo:


1. Es lūdzu, lai visi tie upura apziņu uzturošie mākslīgie kodi, kuru izcelsme ir ģimene, tiktu aizvākti.


2. Lūdzu salabot visus tos upura apziņu uzturošos izmainītos vai bojātos dabīgos kodus, kuru izcelsme ir ģimene.


3. Lūdzu pilnībā aktivizēt vai arī manī radīt kodus, kas uztur pārliecību "Es esmu Dieva bezgalīgais spēks un klātbūtne. Es esmu Mīlestības Iemiesojums.".


4. Es lūdzu, lai visi tie upura apziņu uzturošie mākslīgie kodi, kurus radījušas reliģiskās ietekmes, tiktu aizvākti.


5. Lūdzu salabot visus tos upura apziņu uzturošos izmainītos vai bojātos dabīgos kodus, kurus radījušas reliģiskās ietekmes.


6. Lūdzu pilnībā aktivizēt vai arī manī radīt kodus, kas uztur pārliecību "Es esmu Dieva bezgalīgais spēks un klātbūtne. Es esmu Mīlestības Iemiesojums.".


7. Es lūdzu, lai visi tie upura apziņu uzturošie mākslīgie kodi, kurus radījusi valsts izglītības sistēma, tiktu aizvākti.


8. Lūdzu salabot visus tos upura apziņu uzturošos izmainītos vai bojātos dabīgos kodus, kurus radījusi valsts izglītības sistēma.


9. Lūdzu pilnībā aktivizēt vai arī manī radīt kodus, kas uztur pārliecību "Es esmu Dieva bezgalīgais spēks un klātbūtne. Es esmu Mīlestības Iemiesojums.".


10. Es lūdzu, lai visi tie upura apziņu uzturošie mākslīgie kodi, ko radījušas valsts varas struktūras un tās izveidotie ierobežojumiem, tiktu aizvākti.


11. Lūdzu salabot visus tos upura apziņu uzturošos izmainītos vai bojātos dabīgos kodus, radījušas valsts varas struktūras un tās izveidotie ierobežojumiem.


12. Lūdzu pilnībā aktivizēt vai arī manī radīt kodus, kas uztur pārliecību "Es esmu Dieva bezgalīgais spēks un klātbūtne. Es esmu Mīlestības Iemiesojums.".


13. Es lūdzu, lai visi tie upura apziņu uzturošie mākslīgie kodi, kas radušies no jebkuriem citiem avotiem, tiktu aizvākti.


14. Lūdzu salabot visus tos upura apziņu uzturošos izmainītos vai bojātos dabīgos kodus, kas radušies no jebkuriem citiem avotiem.


15. Lūdzu pilnībā aktivizēt vai arī manī radīt kodus, kas uztur pārliecību "Es esmu Dieva bezgalīgais spēks un klātbūtne. Es esmu Mīlestības Iemiesojums.".


Until tomorrow...


Līdz nākamajai nodarbībai...


Received through:


Saņemts caur Ketī Čepmenu


Cathy@AmmaTheDivineMother.com


www.AmmaTheDivineMother.com