pirmdiena, 2020. gada 12. oktobris

Vienkārši pārtrauciet to

 

❗️❗️❗️Pārtrauciet piedalīties Jeruzalemes deju rituālā! Vienkārši pārtrauciet to! Nav nekā laba, tā ir bēru dziesma, un tai ir spēks nevis pozitīvam, bet gan tā izteikšanai, ka jūs pametat šo zemi....Vai esat gatavs mirt? Visas šīs organizētās dejas, dziedāšana utt. Ir viens liels rituāls tāpat kā pirms gadiem ledus spaiņa izaicinājums FB? Visi kristījās ar aukstu ūdeni kā dumji. Tā bija sātaniska kristība velna jaunajai kārtībai un kur tu tagad esi ???
Atcerieties melno puisi, kurš nomira un teica, - es nevaru elpot ... tas liecināja, ka būs laiks, kad mums būs jācīnās elpot .... un tagad viņi uzspiež masku tirāniju .... Visas šīs stratēģiski organizētās lietas ir tīrs rituāls un, ja jūs domājat citādi, jūs vēl neesat nomodā. Esiet modrs, vērojot zīmes, esiet piesardzīgs un dzīvojiet mērķtiecīgi un neesiet kā sātana lelle!❗️❗️

Dina Lele

9 October at 20:30  · 

Jerusalema, dziesmas teksts:

x 2

Jeruzaleme, manas mājas.

Izglāb mani,

Pievienojies man,

Neatstāj mani šeit!

x 2

Mana vieta šeit nav,

Mana valstība šeit nav,

Izglāb mani!

Nāc ar mani!

Glāb mani, glāb mani, glāb mani,

Neatstāj mani šeit,

Glāb mani, glāb mani, glāb mani,

Neatstāj mani šeit!

Mana vieta šeit nav,

Mana valstība šeit nav,

Izglāb mani!

Nāc ar mani!

Glāb mani, glāb mani, glāb mani,

Neatstāj mani šeit,

Glāb mani, glāb mani, glāb mani,

Neatstāj mani šeit!

Lūk šādi vārdi, šai tik populārai dziesmai/dejai...

Vai vēl gribas dejot?🌞

Aldis Ramma

5h

  · 

Par to rituālās dejas jēgu, ko atkal kā kārtējo projektu palaida globālie cilvēku enerģijas zagļi...