otrdiena, 2020. gada 6. oktobris

Latviešu lielākā problēma ir samierināšanās

 Latviešu lielākā problēma ir samierināšanās


Spēkavots

 

Latviešu lielākā problēma ir samierināšanās! Samierināšanās ar notiekošo. Samierināties - tas nozīmē dot atļauju savā dzivē notikt tam, ko nemaz negribās piedzīvot. Samierināties tas ir pašam apspiest savu brīvo gribu un atdot to kādam citam. Mēs tik ilgi esam mācīti samierināties, ka nespējam to vairs nedarīt. Mēs samierināmies par visu. Mums saka, ka būtu vēlams nēsāt maskas - mēs tās sākam nēsāt jau pirms vispār kāds vēl to ir izsludinājis kā obligātu. Bet mēs vispār neaizdomājamies vai mēs to gribam vai nē. Mēs esam padarīti maziņi, melni, pakļāvīgi kalpiņi, kuri nedrīkst neko iebilst un pukstēt. Mums viss jāpieņem, jāsagremo, nevis kā normāli tas būtu, ka jāizsaka sava griba konkrētā jautājumā, bet jāsamierinās. Mums likumus paziņo kā nolemtību, mums rekomendācijas paziņo kā likumus. Kas tad mēs tādi esam ? Mēs nosakām kādi valstī, kurā dzīvojam, būs likumi. Mēs nosakām, kādi būs ierobežojumi. Mēs nosakām - kā gribam dzīvot tālāk. Nevis kaut kādas prātā un garā aprobežotas striķu lelles.

Es ar katru savu darbību un domu nosaku to, kas manā dzīvē notiks. Un es atsakos no visas šīs spēlītes, kuru spēlē tie, kas domā, ka viņiem vara ir pār citiem. Mēs katrs esam karalis vai ministru prezidents savā realitātē un mums katrs likums, ko atļaujam sev uzlikt, ir jāizskata tāpat kā tam, kurš to pasludina. Mums katram jāizvērtē, cik tas ir adekvāts, cik vajadzīgs un vai tas vispār ko dos, un jāpacenšas iejusties visos aspektos, visās situācijās, kādās šis likums tiks piemērots.

Es domāju, ka jārēķinās ar to, ka kosmosa likumums nevar apiet tā kā to var izdarīt ar valstu likumiem. Un pilnīgi iespējams tieši tāpēc mums šie likumi vispār nav vajadzīgi. Tas katra paša ziņā.

Kad ziņās saka, ka valdība lems par ierobežojumiem vai ko citu, tad smiekli nāk. Ko viņi var lemt, viņi var lemt tikai par tiem, kas ir devuši atļauju pār viņiem lemt. Un to devuši ir tie, kas strādā sistēmā ar savu parakstu. Bet es to nedaru un nedarīšu. Es lemšu un viņi izpildīs to, ko es lemšu. Un tā tas jau arī notiek, tikai daudzi netic savām spējām lemt pār sevi un tāpēc ir atdevuši varu citiem. Tāpēc tas viss tā darbojās. Taču es nedodu nevienam atļauju lemt pār sevi.

Man pašam ir sava brīvā griba, apziņa un prāts, lai spētu izdarīt izvēles. Es izvēlos kādā pasaulē es dzīvošu un es kategoriski atsakos dzīvot šādā tumsas pasaulē, kādu man piedāvā.

Mēs katrs varam atdot varu pār sevi sev. Un iespējams šajās dienās tā ir visvērtīgākā afirmācija.

VARU PĀR SEVI ES ATDODU SEV !!!

Man ir brīvā griba un valdnieki to zina, tāpēc mums vienmēr priekšā pagrūž papīru parakstīt, kurā atsakāmies no savas brīvās gribas konkrētā jautājumā. Mana brīvā griba ir atteikties no medicīniskās sistēmas un tās sniegtajiem pakalpojumiem. Es izvēlos pats rūpēties par sevi, nevis ļaut korumpētiem farmācijas magnātu ielikteņiem lemt par to, ko es likšu savā mutē un rīšu nost. Es atsakos no bezizejas vai bezizvēles situācijām, kuras man piedāvā šī medicīniskā sistēma. Es atsakos no izglītibas sistēmas, jo tā nevienam neko nav iemācījusi, ja nu vienīgi pakļauties un samierināties. Es atsakos no aizsardzības sistēmas, es atsakos no armijas, kura mani it kā sagrā no kaut kā, kas neeksistē realitātē, bet eksistē tikai mēdijos. Es atsakos no policijas, kura mani it kā sargā no manas karmas. Es atsakos no pārtikas industrijas, kura mani indē barojot man indi un stāstot, ka mūsdienās jau normālu produktu nevar bez indes izaudzēt. Es atsakos no visas šīs miskastes, kuru sistēma nu jau man vairs pat nepiedāvā, bet jau uzspiež. Tā, it kā mans pienākums būtu ēst viņu savārītots sū... . Es atsakos no visa, ko man piedāvā sistēma. Es atsaucu un laužu visus līgumus un vienošanās, ko esmu parakstījis šajā un visās citās dzīvēs. Es atsakos šo spēli spēlēt. Es atsakos samierināties un pieņemt svešu gribu kā savējo. Un tas attiecās uz pilnīgi visu. Es atsakos turpināt indēt šo planētu un sevi ar ķīmijām, meliem, tumsonību un visu citu, kas kaitīgs man, dabai un šai planētai.

Es esmu milzīga, mūžīga, kosmiska gaismas būtne.

Es esmu neredzamā dieva redzamā daļa! Es izvēlos iet uz gaismu, radīt tikai un vienīgi gaismu un es izvēlos kļūt par tīru gaismu.

Ar gaismu un mīlestību

Ansis