otrdiena, 2018. gada 4. septembris

Nepamatotas bailes …

Nepamatotas bailes …

03.03.2018 … Eņģeļi caur Ann Albers


No angļu valodas tulkoja Maija Čepule …

----------------------------------------------

Dārgie draugi, mēs Mīlam jūs tik ļoti …

Šodien mēs vēlamies ar jums parunāt par nepamatotām bailēm. Ar ļoti retiem izņēmumiem, gandrīz visi no jums uz planētas Zeme ir tikuši inficēti ar tām. Un pilnīgi visi, bez izņēmumiem, jūs būtu daudz laimīgāki bez tām.


Bailes netika izdomātas, lai kaitētu jums. Tās tika izstrādātas, lai palīdzētu jūsu bioloģijai izvairīties no apdraudējuma. Bailes sākotnēji nebija emocija, kādu jūs to piedzīvojat tagad. Tās bija radītas, kā fizisku signālu uzplaiksnījums, lai izsauktu instinktīvu reakciju. Jūs vai nu stājāties pretī, vai izvairījāties, atkarībā no jūsu konkrētā apdraudējuma. Kad jums briesmas vairs nedraudēja, arī baiļu signāli tūlīt izzuda.


Nepamatotās bailes turpretī barojas no tām enerģijām Visumā un Dvēselēm uz Zemes, kas aizmirsušas savu savienojumu ar Dievišķo. Tās piepilda to jūsu iekšienes daļu, kura ir aizmirsusi savu savienojumu ar Dievišķo. Varētu teikt, ka tā bija kļuvusi par parazītisku vibrāciju, kas pastāvīgi cenšas vairoties, iedvešot bailes citos. Tā vietā, lai būtu parasta bioloģiska funkcija, nepamatotās bailes uzsāka dzīvot pašas savu dzīvi.


Tomēr nav no tām jābaidās!


Vairums no bailēm ir neīstas. Īstās bailes dzīvo tagadnē. Tās saka, ”Es vēlos pasargāt tevi no kaitējuma, tieši te un tieši tagad. Es tevi vadīšu.” Un kad briesmas ir garām, īstās bailes saka, ”Lieliski! Nu viss ir kārtībā. Es tagad atpūtīšos, līdz atkal tev mani vajadzēs.”


Neīstās bailes saistās ar nākotni. Tās saka, ”Tev vienmēr ir jānodrošinās, ka būsi drošībā, aizsargāts un pārticībā. Tu esi pilnīgi viens šinīs rūpēs. Var notikt pats sliktākais. Domā labāk – ko darīt. Domā labāk – kā novērst sliktās lietas, kas varētu atgadīties nākotnē. Pasteidzies. Kontrolē to visu!”


Neīstās bailes ir terorizētājs un parazīts. Tās iedzen jūs stūrī. Tās apgalvo, ka jums viss jākontrolē, un ja jūs to nespēsiet, tad kaut kas briesmīgs var notikt. Tās pārņem jūs, un iesakņojas jūsos. Tās bojā jūsu izpausmes, sagandē jūsu attiecības, un atņem jums jūsu prieku.


Tas var skanēt diezgan draudīgi, bet jāņem vērā, ka priekpilna Mīlestība vienmēr ir stiprāka par bailēm! Pats ātrākais ceļš, kā tikt vaļā no bailēm, ir – apņemt un ienest tās savas Mīlestības Gaismā.


Iedomāsimies piemēra pēc, ka jūs baidāties ”par” savu bērnu vai draugu. Jūs nevarat to izkontrolēt, jūs nevarat izkontrolēt viņu apkārtējo pasauli. Neīstās bailes teiks, ”Būs labāk, ja tu uztrauksies. Būs labāk, ja tu sargāsi viņu.” Dziļi sevī jūs saprotat, ka tas ir absurds. Jūs nevarat aizsargāt viņu no visa un visiem. Jūs nevarat panākt itin neko ar uztraukšanos. Jūs sajūtaties bezspēcīgi, jo neīstās bailes ir pārliecinājušas jūs, ka jums ir jākontrolē situācija, taču dziļi sevī jūs zinat, ka tas nav iespējams.


Patiesībā jums ir pieejams daudz augstāks, mīlošāks un stiprāks spēks situācijas pārvaldīšanai. Ja jūs sadarbosieties ar to – mūsu gadījumā, iedomādamies pašu labāko no visa iespējamā savam bērnam, apgalvodami viņam, ka zinat, ka viņš noteikti izdarīs vislabāko izvēli, un ar pārliecību aizlūdzot par viņa prieku un drošību – tad jūs noteikti nebūsiet bezspēcīgs. Patiesībā jums ir ļoti daudz spēka.


Neīstās bailes nevēlas, ka jūs to zinat. Kad jūs aptversiet savu iekšējo mīlošo spēku – neīstās bailes izzudīs.


Un tādejādi, kad jūs sākat sajusties bezpalīdzīgs, nobijies, un bezspēcīgs, mēs ieteiktu jums pateikt sev, ”Jā, es varbūt esmu bezpalīdzīgs. Es varbūt esmu nobijies. Es varbūt nekontrolēju situāciju. Taču es izvēlos apskaut un Mīlēt to manis paša daļiņu, kas ir nobijusies, un apliecināt tai, ka Dievišķā Mīlestība vienmēr pārvalda situāciju. Es izvēlos uzticēties daudz augstākam spēkam, kas mani Mīl. Es izvēlos palīdzēt citiem, iedomādamies un fokusēdamies uz pašu labāko iznākumu. Es izvēlos pārstāt barot neīstās bailes, un ļauju Mīlestībai piepildīt mani tā vietā.”


Jūs esat Gaisma šai pasaulē, dārgie. Jūs varat saskarties ar nepamatotām bailēm, un varat apskaut mīloši savas bailes, gluži tāpat, kā būtu ar Mīlestību apņēmuši savu izbiedēto bērnu sevī. Aprunājieties ar savas Dvēseles izbiedētajām daļām. Apskaujiet tās. Neatraidiet savas bailes, jo viņas tad centīsies atrast kādu citu veidu, kā pievērst sev jūsu uzmanību. Tā vietā, paraugieties uz tām, un mīloši izgaisiniet viņas savā Mīlestības Gaismā.


Mīlestība vienmēr un mūžam ir daudz stiprāka.


ESIET SVĒTĪTI !!!

Mēs Mīlam jūs tik ļoti …

– Eņģeļi –