svētdiena, 2016. gada 24. janvāris

Portāla domātājs.lv jaunumi (18.01.-24.01.2016.)

Portāla domātājs.lv jaunumi (18.01.-24.01.2016.)

24.01.2016 - DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKA 3.daļa Cilvēks nepieņem 2.nodaļa Postošās īpašības 24.-28. apakšnodaļa

Portāls domatajs.lv turpina publicēt "DZĪVĀS ĒTIKAS MOZAĪKU". Tā ir Dievišķo Gudrības Skolotāju 20. gs. sākumā cilvēcei pasniegtā Mācība - daudziem jau pazīstamā Dzīvā Ētika jeb Agni Joga. Dievišķo Gudrības Valdoņu vadībā to fiziskajā pasaulē pierakstījuši Lielās Baltās Brālības Sūtņi Helēna un Nikolajs Rērihi, un tā ir sakārtota 14 grāmatās. Un arī visdrūmākajos padomju okupācijas gados Latvijā [...]
Lasīt vairāk …

23.01.2016 - Seminārs: "Latviešu un baltu spēka avoti" 17.02.2016.-16.03.2016.

Sokrata tautskola aicina piedalīties Pētera Lovčinovska vadītajā piecu lekciju seminārā "Latviešu un baltu spēka avoti" 2016.gada 17., 24. februārī; 2., 9., 16.martā, plkst. 18.00-20.00, Krišjāņa Valdemāra ielā 38, 306-1 telpā, Rīga. Savādāks skatījums uz Latviešu spēka avotiem, kur un kā tos atrast? Vārds un enerģija. Simbolu enerģijas principi. Krīvi un spēka vietas. Zīmes. Sakritības vai kodi? Alfabēts. 1.lekcija Kādi ir [...]
Lasīt vairāk …

23.01.2016 - Ko simbolizē podagra?

Vineta jautā: Jau četrus gadus vīrs mokās ar podagras lēkmēm. Sāpes ir periodiskas. Ārsts noteica ka diagnoze ir uz mūžu. Ko tas nozīmē no garīgā viedokļa? Elvita Rudzāte atbild: Garīgajā skatījumā podagra rodas, ja cilvēks grib būt stiprāks nekā patiesībā ir. Šāds cilvēks vēlas vairāk varas, jaudas, naudas. Savukārt aiz šīs vēlēšanās stāv bailes, ka vēlēšanās var arī nepiepildīties un [...]
Lasīt vairāk …

23.01.2016 - Ko sava tēva neapzināšanās nodara cilvēkam?

Rūta jautā: Mans tētis uzauga ar savu mammu un vecomammu, vienā brīdī parādījās patēvs, ko es vienmēr uztvēru kā savu vectētiņu. Zināju, ka viņš nav mana tēva bioloģiskais tēvs, bet, tā kā, visu manu mūžu viņš bija kā mans vectēvs, neprātoju par to, ka man tomēr taču ir kaut kur īstais vectēvs. Patiesība par viņu gan ir miglā tīta - pieļauju, ka [...]
Lasīt vairāk …

23.01.2016 - Kāpēc es tik bieži iegriežu pirkstā?

Rūta jautā: Šis gads man spilgti iesākās ar iegriešanu pirksta galā, ļoti dziļu, nepatīkamu un ar asiņošanu, ko grūti apturēt. It kā sīkums, bet tas šogad atkārtojās jau vēl 3 reizes. Kā viens pirksts sadzīst, traumēju jaunu. Pirksti dažādi - vairāk īkšķi un zeltnesi. Roka, protams - kreisā. Vēlētos uzzināt, uz ko tas varētu norādīt. Elvita Rudzāte atbild: Šāda veida traumas rodas no dusmām. [...]
Lasīt vairāk …

23.01.2016 - Kāpēc cilvēkam ir tik grūti pieņemt lēmumu?

Daiga jautā: Kāpēc cilvēkam ir tik grūti pieņemt lēmumu, respektīvi, visu laiku svārstos starp divām lietām un nezinu, kuru ceļu iet. Un tā par daudz ko dzīvē man ir, arī dažādiem sīkumiem. Un otrs jautājums. Esmu saslimusi, bet vīram bija paredzēts koncerta apmeklējums kopā ar darbabiedriem. Tā kā biju slima, līdzi nevarēju doties un man it kā nebija arī iebildumu, ka viņš dodas [...]
Lasīt vairāk …

22.01.2016 - Kā atrast Džūliju Vangu?

Paula jautā: Es saprotu, ka katra cilvēka izvēle ir palīdzēt otram vai nē. Cik saprotu Dzūlija Vanga laikam seansus, lai palīdzētu nesniedz, bet kā ir tad ja cilvēks, kā es arī redz garus un tāpat, kā viņa vienā saitā saka, ka bieži var sajaukt dzīvos ar mirušajiem, man tā ir bieži. Es pat neuzdotu jautājumus utt., bet gan tieši vēlētos viņu satikt [...]
Lasīt vairāk …

22.01.2016 - Kāpēc nevaru gulēt pilnmēness laikā?

Baiba jautā: Gribēju jautāt par vienu lietu. Jau kopš bērnības laika posmā, kad tuvojas pilnmēness dažas dienas pirms, katru mēnesi atšķirīgi, ir naktis, kad nevaru aizmigt. Dažreiz naktī guļu 2 h, citreiz vairāk, citreiz vispār nevaru aizmigt. Bet ir gadījumi, kad varu gulēt ļoti labi, bet tas ir ļoti reti. Arī šajā laikā, kad izdodas aizmigt, [...]
Lasīt vairāk …

21.01.2016 - Kāpēc es jūtos nelaimīga?

Lida jautā: Vairs nejūtu, bet zinu, ka esmu uz sabrukšanas robežas, vai jau tā… Pirms maza laika mani atkal " pameta" vīrietis, ko ļoti mīlu. Esam pazīstami gadus 15. Man šobrīd pie 40, ģimenes savas nav. Mēs visus šos gadus te tuvināmies, te attālināmies, te dzīvojam kopā, te ne, nu pietiek.. Nekad neesam, kopā būdami, uzbāzušies ar savām jūtām, vai bijuši viens no otra [...]
Lasīt vairāk …

21.01.2016 - Vai cilvēks, kurš dara citiem sliktu, ietekmē citu dzīvi?

Dace jautā: Vai cilvēks, kurš dara citiem sliktu, ietekmē citu dzīvi? Vārdu sakot, sevi uzskata par Dievu, vai viņš par to reiz saņems sodu? Pazīstu daudz tādu cilvēku, kuri dara otram pāri un nedzīvo ar Dieva likumiem, bet par dzīvi nesūdzas. Elvita Rudzāte atbild: Dievišķais Karmas likums ir ļoti sarežģīts un nevienam nav ļauts zināt kas ar kuru notiks nākotnē, jo [...]

21.01.2016 - Kāpēc lūzt mati?

Brigita jautā: Vēlējos uzzināt, kāds varētu būt iemesls tam, ka pēdējā gada laikā labajā galvas pusē mati ir kļuvuši daudz plānāki un nolūzuši pus garumā? Kreisajā pusē mati ir normāli, gari. Elvita Rudzāte atbild: Labā ķermeņa puse simbolizē sieviešu dzimumu un garīgumu. Mati simbolizē antenas ar Kosmosu. Domāju, ka sievietei ir kaut kādas emocionāla rakstura, dvēseliskas problēmas, kas radījušas problēmas [...]
Lasīt vairāk …

20.01.2016 - Lūgšanu stunda par mieru visā pasaulē, 2016. gada 23. janvārī no 14:00 - 15:00

Dārgie draugi, aicinu 2016. gada 23. janvārī uz Lūgšanu stundu par mieru visā pasaulē. Dievs ir Mīlestība! Ja mums izdosies izaudzēt mūsu sirdīs Absolūtu Mīlestību, tad tas spēs ļoti ātri mainīt visu situāciju pasaulē un ievirzīt tās plūdumu Dievišķā gultnē. "Ja mums izdotos atjaunot šo īpašību [Dievišķo Mīlestību] visā tās pilnībā kaut vai dažu iemiesojumā esošo cilvēku [...]
Lasīt vairāk …

20.01.2016 - Kāda ir simboliskā nozīme skrāpējumiem?

Stefa jautā: Vai ir kāda simboliska nozīme skrāpējumiem? Pamanīju, ka pēdējā laikā bieži, pat ļoti, sevi netīšām saskrāpēju. Rodas arī tādi skrāpējumi, kuru rašanās brīdi es nepamanu, iespējams saskrāpēju sevi miegā ar asu nagu vai tml. Elvita Rudzāte atbild: Skrāpējumi liecina, ka cilvēkā ir dusmas un atriebīgas domas.
Lasīt vairāk …

20.01.2016 - Kā iemācīties lūgties no sirds?

Dzintra jautā: Pirmkārt gribu pateikt lielu PALDIES, Jums Elvita, par Piedošanas mācības e-semināriem. Šoreiz mans jautājums būs par lūgšanām. Ja cilvēks neko nezin, kādas ir lūgšanas, kur tās vispār var atrast, vai var uzticēties tiem lūgšanu tekstiem, kas ir atrodami internetā un kā vispar pareizi lūgties. A.Klizovskis savā grāmatā raksta, ka lūgšanai jānāk no sirds, citēju: [...]
Lasīt vairāk …

20.01.2016 - Kā izskaidrot ārstu diagnozi?

Aija jautā: Kā izskaidrot ārstu diagnozi, ka man žultspūslis un resnā zarna strādā kūtri, ko tas varētu nozīmēt, kur būtu tā problēma, vai tas vairāk būtu no uztura vai no kādas neapgūtas mācības. Vēl man nesen bija jālieto antibiotiku kurss pret helio baktēriju, bet izrādās, ka zāles nav palīdzējušas un baktērija nav izārstēta, ko man jāapgūst? Elvita Rudzāte atbild: Lai izprastu problēmas cēloni, nepieciešams [...]
Lasīt vairāk …

20.01.2016 - Kāpēc attiecībās veidojas tēva un meitas attiecības?

Laura jautā: Kāpēc attiecībās veidojas tēva un meitas attiecības, nevis tā kā būtu jābūt normāli starp vīrieti un sievieti? Varētu lūgt sīkāku informāciju par šo tēmu? Vai tas arī var būt saistīts ar iepriekšējo dzīvi? Elvita Rudzāte atbild: Parasti tēva un meitas attiecības veidojas starp partneriem, kuriem ir liela vecumu starpība. Ja sievietei bērnībā ir pietrūcis tēvs, piemēram, augusi tikai [...]
Lasīt vairāk …

19.01.2016 - Kā zināt, kurš patiešām ir tas īstais un vienīgais?

Līva jautā: Bieži vien cilvēki un arī vecāki runā par to, kurš cilvēks ir piemērotāks dzīvesbiedrs un kurš nav, par īstajiem cilvēkiem ar kuriem iepazīsimies, bet kā tad var zināt, kurš īsti ir tas īstais? Kāpēc ir tā, ka liekas, ka satikts īstais cilvēks, bet tomēr pēc laika viss pajūk? Kā zināt, kurš patiešām ir tas īstais un vienīgais ar kuru var laimīgi kopā [...]
Lasīt vairāk …

19.01.2016 - Vai Dievs atļauj iziet reinkarnācijas terapiju?

Sintija jautā: Kaut kā iekšēji jūtu, ka gribētu iziet reinkarnācijas terapiju. Pilnīgi noteikti zinu, ka šajā dzīvē gribu dzīvot saskaņā ar Dievišķajiem likumiem un tāpēc mans jautājums būtu vai to drīkst darīt un kā uz to skatās Dievs? Elvita Rudzāte atbild: Ja mēs esam piedzimuši un neatceramies savas iepriekšējās dzīves, tas nozīmē, ka Dievs nevēlas, lai mēs [...]
Lasīt vairāk …

19.01.2016 - Kāpēc pēc nakts miega sapampušas rokas?

Indra jautā: Vēlējos jautāt par sapampušām rokām no rītiem pēc nakts miega. Tik ļoti, ka sāp un nevaru par savilkt dūrē. Ko tas māca? Elvita Rudzāte atbild: Nakts miega laikā mūsu ķermenis atbrīvojas no stresiem, kurus dienas laikā mūsu prāts kontrolē. Rokas simbolizē došanu un ņemšanu, kā arī saskarsmi. Piepampums simbolizē dusmas. Iesaku Indrai padomāt vai viņa darbu [...]
Lasīt vairāk …

19.01.2016 - Ko nozīmē vīrieša meli?

Ilze jautā: Mans dzīvesbiedrs (precējušies neesam) no gada sākuma ir mani maldinājis, runājis nepatiesību. Viņš ir savas uzņēmējdarbības sākumā, iet lēni. Vienu dienu viņš man saka, ka brauks iegādāties nepieciešamos materiālus, ko jau ilgi vēlējies iegādāties,lai varētu pilnvērtīgi uzsāk darboties, bet izrādās tajā dienā viņš bija izbraucis no pilsētas pārdot tēta mašīnas daļas, lai tiktu pie naudas. Jāpiebilst, ka viņa tēvs pirms 4 mēnešiem pēkšņi [...]

18.01.2016 - Kāpēc ezotēriķi atšķirīgi skaidro slimību cēloņus?

Jānis jautā: Pēdējā laikā man sākuši bojāties zobi. Esmu internetā apskatījis ezotēriķu skatu uz zobu bojāšanos, bet katrs skaidro kaut ko citu, piem. 1. jūsu lapā atrodamā informācija, 2. citā lapā atrodamā informācija: Zobi slikti un slimi zobi norāda uz to, ka cilvēks ar lielām grūtībām apvalda savu agresivitāti. Zobu izkrišana kā dzīves enerģijas un potences ievērojams zaudējums. Zobu griešana- bezspēcīga agresija. Smaganas- [...]
Lasīt vairāk …

18.01.2016 - Ko mans ķermenis man grib pateikt?

Sanda jautā: Klausījos Piedošanas mācības 3.nodarbību un tur aprakstījāt kādas problēmas ar fizisko ķermeni izraisa dažādas situācijas, piemēram, par urīnpūsli, ka tā problēmas attiecināmas uz nesakārtotām jūtām. Man jau ilgu laiku ir problēmas ar kuņģi (ļoti bieži sāp un reizēm ir tik ļoti sāpīgi savelkoša sajūta, ka nevaru pat paiet), esmu izstaigājusi dažādus ārstus un uztura speciālistus, bet [...]
Lasīt vairāk …

18.01.2016 - Kā lai sieviete pieņem vīrieša izvēli?

Evita jautā: Kā lai apzinos, ka lieku šķēršļus vīrietim saimniecības vadīšanā? Kā izprast vīrietis-galva; sieviete-kakls? Ja redzu vai citreiz jūtu, ka viņa lēmums vai rīcība nav tā labākā (bet nav arī sliktākā) kā lai pieņemu viņa izvēli? Viņa lēmums, taču ietekmē mūs abus. Kā lai pieņemu un iemīlu viņa izvēli, lai kādā tā būtu, jo esmu ievērojusi, ka tas viņam liek vairāk justies kā vīrietim, pašpārliecinātākam. [...]
Lasīt vairāk …

18.01.2016 - Kāpēc dēlam kopš bērnības izsitas lūpas?

Sanita jautā: Manam lielajam dēlam, kuram jau ir 28 gadi, diezgan bieži jau no bērnības izsitās lūpas, ko tas nozīmē un ko viņš vai es kā mamma daru nepareizi? Elvita Rudzāte atbild: Lūpas simbolizē mūsu pasaules uztveri jeb kā mēs jūtam pasauli. Lai lūpas būtu veselas, jāmācās pasauli pieņemt tādu kāda viņa ir, bez nosacījumiem, ļaujot Dievam izlemt kā būs. [...]