piektdiena, 2016. gada 2. septembris

Bet vienmēr ir vajadzīga illūzīja tam ēzelīti lai vilktu šo bezjēdzīgo sistēmu

Sveicieni 1.septembrī! Esmu sajūsmā par tik daudz bērniem kuri iet uz šo laimīgo dienu!! un tad es domāju kāpēc viņi to dara... jo principā vecāki liek iet uz skolu... un kāpēc.. jo baidās ka viņi nebīs pietietiekami labi šajai sistēmai, industrījai, propogandai. Bet faktiski bailes jau tiek radaītas visās jomās jo vienkārši tā ir effektīva metode. Bet pamatā jau vecākiem vienkārši gribas lai bērniem būtu nauda. Bet ja tā vispārīgi padomā tad vienkārši visi vēlas lai bērni... gan vecāki būtu laimīgi. Tas vienkārši nozīmē nebaidīties un ļaut būt šim mirklim jo laime nav jānopelna un skolā jau tā 100% nav. Paprasiet kādam bērnam kurš ir skolā.. čau bērniņ tu esi laimīgs? - Nē es gribu ātrāk pro mājās vai ārā no šī cietuma!! Un vecāki jau sēž tādā pašā cietumā - darbs! Bet tā laimīgā diena tuvojas jau tuvojas. Vēl 9 gadi.. tad augstskola... tad vēl 4gadi. Tad jau skaistākie dzīves mirkļi ir nodzīvoti.. un nu tad beidzot ir izredzes ka dabūsi darbu!!! Kurā varēsi tieši topašu turpināt!! Bet vienmēr ir vajadzīga illūzīja tam ēzelīti lai vilktu šo bezjēdzīgo sistēmu.

Laime būtu kkas ko cilvēks novērtētu kā sirda balsi.. kā vai es vēlos dzīvot šajā nesaprotamajā mašinērījā kura ātrāk vai vēlāk pārvēšas par kara lauku, vai beidzot sākt dzīvot? Nauda.. un kad cilvēks izvērtēs ka varbūt būt laimīgam šajā brīdī un pasmaidīt par to kas ir un beidzot ļauties šim mirklim ir vērtīgāk nekā uztraikties par to ka nēsmu pietiekami labs, tad arī visa sistēma mainīsies un arī garīgās vērtības... kāpēc man tiekties būt par bagāto.. jo šādi tikai uzturēšu atkal sistēmu.. ja es varu būt vnk laimīgs un priecīgs darot to kas man sagādā prieku. Verdzība, nauda nav lieta no kā jābēg bet ja plauktā ir prece... krējums, darbs, skola, būt laimīgam? Domāju ja cilvēki sāktu izvēlēties garīgākas lietas kā kļūtu laimīgiem, tas ir vienkārši beidzot darīt to kas patīk arī visa sabiedrība un cilvēki mainītos. Un vai tas ir nabags vai bagātnieks ar vai bez diplomiem kas tev nāk pretīm pa ielu tomēr gan tu gan arī viņš būs smaidīgāks un arī visa sabiedrība vienotāka.


Krievs, latvietis, kazaks, Čudzhmeks, etipietis ja cilvēks ir laimīgs viņš pieņem visus kā savējos. Arī tāda lieta kā naudas sistēma ir vienkārši spēle kuru tev skolā cenšas ieskalot iekalt lai šo verdzības spēli spēlētu.. bet ja tu paskaties reāli... ir spēle monopols.. tur ir tieši tādi paši papīrīši... Arī cilvēki šo spēli sāks aplūkot savādāk... un tad tagad tie kas stāv 1.septembrī var aplūkot šo apbrīnojamo sistēmas propogandu, kura nav radīta lai cilvēks būtu laimīgs.. bet gan lai stāvētu ar puķēm rokās smaidaitu... un iekšā nesaprastu kāpēc es te esmu un ko es te daru?? Kaut kas nav galīgi kārtībā... !! Priecīgu septembri!!