trešdiena, 2015. gada 9. septembris

Amonašvilli autorseminārs vecākiem - Mamma, Tētis un Es (No dzimšanas līdz pilngadībai)


Mamma, Tētis un Es (No dzimšanas līdz pilngadībai)

 

Akadēmiķa Š. A. Amonašvilli un P. Š. Amonašvilli autorseminārs vecākiem

"Tēvs, tikko man piedzims dēls, liec uz viņu vislielākās cerības".

Marks Fābijs Kvintiliāns

12.septembrī

1.lekcija 10.00: Mums ir piedzimis bērns- kas viņš ir? Filozofisks skatījums uz bērnu

2.lekcija 12.00: Mūsdienu bērnu paaudze- kāda tā ir?

3.lekcija 15.30: Piekrišanas psiholoģija (Attīstība, Pieaugšana, Brīvība)

4.lekcija 17.30: Audzināšanas romantika (metodes)

Uzzināsim atbildes uz šādiem jautājumiem:

* Vēlaties, lai es jums piedzimtu? Atsūtiet balsi, kas pilna mīlestības!

* Vai jums ir ar mani saistīta filozofija? Kas es jums esmu?

* Sāciet manu audzināšanu vēl pirms manas dzimšanas!

* Es esmu Jaunās Paaudzes pārstāvis, vai jūs to zināt?

* Vai jūs gatavojaties, lai kļūtu par Mammu un Tēti?

*Es neesmu nācis šajā pasaulē ar tukšām rokām, bet ar sava gara dāvanām!

* Daru brīnumus: es skraidu, es runāju, es domāju, es audzinos!

* Mamma, Tēti, vai jums ir manas audzināšanas mērķis?

* Spēle ir manas neparastās dzīves daļa!

* Es esmu draiskulis, un tu, Tēt?

* Buratīno, kur tu esi?

* Nevajag konfliktēt ar mani!

* Mamma, mācies pacietību!

* Vecāki, apgūstiet humāno pedagoģiju! Tajā ir aksiomas, vai jūs par tām zinat?

* Paplašiniet manī manu garīgo pasauli!

* Vai jūs zināt, kas ir audzināšanas romantika? Nepalaidiet garām šo prieku!

* Mamma, mēs esam palikuši divatā? Tētis mūs pameta?

* Es eju skolā!

13.septembrī

5. lekcija 10.00: Realitātes Bērna psiholoģijā

6. lekcija 12.00: Bērnu aizsargāšana no vides agresijas

7. lekcija 15.30: Kā mīlēt bērnu (metodes)

8. lekcija 17.30: Mūsdienīgs Tētis, mūsdienīga Mamma- garīgās kopības likums

Uzzināsim atbildes uz šādiem jautājumiem:

* Aizsargājiet mani no ārējās vides agresijas!

* Dāvājiet man attīstību!

* Dāvājiet man pieaugšanu!

* Dāvājiet man brīvību!

* Mātes asaras un Tēva vārds- vai zināt, kāds tas ir audzināšanas spēks?

* Pabeidziet mani zīmēt, pabeidziet zīmēt viens otru!

* Neskatieties uz mani kā uz staigājošu ciparu!

* Runājiet ar mani par cēloņu un seku likumu!

* Un paši apgūstiet garīgās kopības likumu!

* Es pieaugu. Apgūstiet saskarsmes mākslu!

* Vai jūs saprotat, ka esmu jums līdzvērtīgs?

* Kā jūs rūpējaties par manu veselību?

* Draudzējieties ar mani!

* Uzziniet par šādām metodēm: vīriešu saruna, vēstule no istabas uz istabu...

* Palīdziet man izveidot manu pasaules redzējumu!

* Kā es mācos? Netaisiet traģēdijas!

* Saprotiet, es jau esmu pieaudzis!

* Tieku audzināts atmiņas morālajā klimatā.

Vadītāji neierobežos lekciju tikai ar minēto tēmu apspriešanu.

Vecākiem būs arī iespēja piedalīties atklātā konsultācijā par audzināšanas jautājumiem.

PASNIEDZĒJI: Šalva Amonašvili - psiholoģijas doktors, profesors, akadēmiķis, Starptautiskā humānās pedagoģijas centra dibinātājs un pirmais vadītājs, skolotāju misijas apziņas modinātājs.

Paata Amonašvilli- rakstniece, grāmatu "Staru kūlis", "Blokbāsters jeb tauriņa efekts" autore, sociālo zinātņu kandidāte, 2012. gadā ieguva titulu "Humānās pedagoģijas bruņinieks", pirmsskolas vecuma bērnu izglītības iestādes "Basti Bubu"(Tbilisi, Gruzija) direktore.

 

NORISES LAIKS: 2015. gada 12.-13.septembris, no 10.00-13.30 un no 15.30-19.00.

NORISES VIETA: Rīgas Anniņmuižas vidusskola, Imantā, Kleistu ielā 14, Rīga

CENA: 80 Eur par 8 nodarbībām, 15 Eur - par 1 nodarbību.
Uzmanībai! Ja veiksiet apmaksu par dalību līdz 5. Septembrim, tad samaksa ir 65 Eur.
Apmaksu veiciet uz mūsu norēķinu kontu, ar atzīmi "Amonašvilli programma"

"RADUGA 2005"
Nr. 40008094254
Banka: Swedbanka AS
SWIFT: HABALV22
Norēķinu konts: LV90HABA0551032164858

Iepriekšējs pieraksts obligāts! Reģistrēšanās un sīkāka informācija pa tālr. +37126582222, +37128266145

Nodarbības notiek krievu valodā
 

PIERAKSTĪŠANĀS pa telefonu +37126582222, +37128266145