trešdiena, 2015. gada 23. septembris

Svētītus Rudens saulgriežus!

Svētītus Rudens saulgriežus!
Rudens Lūgšana.
Kad daba ieskauj mani ar savu pilnību –
augļiem, ziediem un jaunu ražu,...

es esmu savā dzīves Centrā.
Es tāpat kā daba savu ražu saņemu.
Jo viss, kas pirms tam ir bijis, tikai un vienīgi mani bagātāku ir darījis.
Es pateicos visiem cilvēkiem manā dzīvē.
Tiem, kurus zinu. Tiem, kurus mīlu. Tiem, kurus sajūtu.
Tiem, ar kuriem biju kopā savā Ceļā uz Gaismu, bet tagad mūsu ceļi ir šķīrušies.
Pateicos Jums, kā saviem labākajiem Skolotājiem.
Pieņemšana un godināšana atnāk pie manis šajā brīdī.
Es zinu, ka esam kopā daudz paveikuši un varam tālāk iet katrs savu ceļu.
Pateicībā un mierā.
Šo harmoniju, līdzsvaru un prieku, es lūdzu Tevi, Radītāj, saglabā manī.
Jo tie ir dāsnākie augļi, ko no Tevis saņemu!
Visdziļākā godināšanā es Tev, Radītāj, pateicos, jo tās Dāvanas,
ko tagad saņemu, nāk no Tevis.
Tu esi mani vadījis šajā Ceļā pie vēl lielākas pilnības,
kurā es tagad ieeju.
Kopā ar Tevi, Radītāj, un Taviem Gaismas Eņģeļiem!
Godinu. Pateicos.
Mīlu un priecājos,
esot savā Gaismā – Dievišķā dāvanā.



Maija Kadiķe
Caur Erc.Metatronu un Erc.Sandalfonu
www.engelupasaule.lv