trešdiena, 2013. gada 5. jūnijs

Personīgās polaritātes maiņa

Personīgās Polaritātes maiņa: augšupejas/pacelšanās sagatavošana
Lorena Gorgo 2013.gada 23.maijā
No krievu/angļu valodas tulkoja Sandra Šņoriņa
Es nespēju noticēt, ka maijs ir jau gandrīz beidzies. Šis ir bijis visgarākais mēnesis, kādu es jebkad esmu izdzīvojusi.
Es biju pilnībā iegrimusi laika izkropļojumos, vienlaicīgi savas nākotnes apburta un (nelabprāt) no jauna pārdzīvojot daudzas savas pagātnes daļas. Kopš pēdējā vēstījuma es esmu gājusi cauri tik daudziem dzīvi mainošiem scenārijiem, taču tikai ļoti nedaudzi no tiem fiziski ienāca manā pasaulē. Man bija sajūta, ka es, neatstājot savu istabu, esmu nokļuvusi virtuālās realitātes programmā, izspēlējot visdažādākos sevis pašas pagātnes un nākotnes scenārijus. Un tas bija tik dīvaini.
Pirmais mēness aptumsums 25.aprīlī viltīgi "piežmiedza man asti" un tik daudz kas vienlaicīgi sāka kustēties manā dzīvē, ka mani gandrīz vai pārņēma šausmas, nezinot, kā to visu pārstrādāt. It kā mana nākotne caur plīsumu to [nākotni] aptverošajā plīvurā būtu sākusi priekšlaicīgi ieplūst manā tagadnē. Tas bija vienlaicīgi gan uztraucoši, gan nomācoši, liekot man nopietni pārskatīt visu, ko biju lūgusi!
*******************************************************************************
Salto ar apgriezienu.
Pirms dažām dienām man ķermenis man pavēstīja par šo lietu, kas saucas "salto ar apgriezienu", manā enerģētiskajā laukā. Es ne pārāk labi sapratu, līdz nesenam laikam, šo koncepciju, līdz Padome [Plejādiešu Augstākā Padome PAP] atkal pievērsās šai tēmai un pavēstīja man, ka tagad, kad mēs atlaižam/izšķīdinām/mainām savus karmiskos šablonus, mūsu čakras ātri mainās, lai adaptētos mūsu Kristus plāna frekvencēm, un tas ietver to, ko viņi dēvē par Personīgās Polaritātes maiņu.
"Jūs maināt savu bioloģiju, kļūstot no fiziskas būtnes, kura iziet garīgo pieredzi, par garīgu būtni, kura izdzīvo fizisko pieredzi. Bet tā ir pavisam cita bioenerģētiskā un ģeometriskā dinamika. Šī dinamikas pārslēgšana ir atbrīvošanās no karmiskā šablona rezultāts un tiek nostiprināta ar to, kas nozīmē, ka jūs, vistuvākajā laikā, sāksiet asimilēt Kristus-šablonu" - PAP
Šis šablons nodrošina Dievišķā cilvēka iemiesošanos, kuru līdz šim dēvēja par "Kristu". "Kristus"- ir vārds, kuru viņi izmantoja, lai iepazīstinātu/parādītu tos, kuri ir iemiesojuši savu Dievišķību. Tā ir Kristus enerģija un apziņa - ĶERMENĪ. Šis Kristus plāns tika (mūsu pašu) radīts kā Vienotības iemiesošanas forma. Kā prototips, kas ir paredzēts priekš Mājām un, kas ir aicināts (ar merkabu) kalpot par mājokli un transporta līdzekli (augšāmceltajam) Kristum.
*********************************************************************************
Garīgās un Cilvēciskās Dāvanas
Padome arī runāja par jauna Meistarības līmeņa jauno Dāvanu atklāšanu, kas pavada mūsu augšupeju/pacelšanos. Tās nav tās dāvanas, par kurām viņi ir runājuši ar mums kopš 21.decembra izlīdzināšanās brīža un, kuras acīmredzot jau ir gatavas izpausties. Viņi man saka, ka: tiem, kuri jau ir aktivēti un gatavi lielākai atbildībai, ir pienācis laiks izpētīt, ko tas nozīmē.
Interesanti - lai gan, kas šeit ir interesants, tad tas, ka es dzirdu, ka: "tas, ko mēs uztveram kā garīgu, šajā Vienotības līmenī ir pat ļoti cilvēcisks, jo starp tiem nav nekādas atšķirības". Tādējādi tas, ko mēs daudz zemākās dimensijās uzskatām par "Dieva dotu" talantu, par garīgu svētību - patiesībā, saskaņā ar PAP teikto, ir pilnīgi cilvēciska svētība.
Es domāju, ka viņi cenšas darīt mums zināmu, ka zemākajos apgabalos mēs esam ierobežoti savā izpratnē atdalītības dēļ; nespējas dēļ pilnā mērā atcerēties savu dievišķību. Garīgās dimensijās mums piemīt pilnīga atmiņa par to, kas esam, par VISIEM mūsu "Dieva dotajiem" talantiem, kādi vien tie ir. Tāpēc tas, ko mēs gatavojamies novērot sevī - patiesībā tas nav "garīgo" dāvanu, kā tādu, atklāšana, jo garā mums jau ir pieeja visām mūsu dāvanām, bet gan - šo dāvanu sazemēšana ŠAJĀ, cilvēciskajā dzīvē.
*********************************************************************************
Kas attiecas uz pēdējo aptumsumu, es ceru, ka mēs beidzot esam miruši pagātnei, taču šoreiz - bez mūsu ķermeņiem!

Lorena