otrdiena, 2012. gada 22. maijs

Ammas 310. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Tad, kad tu sāc ar meditācijas palīdzību izprast sevis paša dziļākos līmeņus, tu redzi, kā sāk mainīties tava dzīve.
Pat visgrūtākajos brīžos (un dzīvē vienmēr būs kāpumi un kritumi) tev labāk sāk padoties būšana savā Sirds Avotā.
Tev arī izdosies līdz pašiem dziļumiem uzzināt, kas tu patiesībā esi.
Tad, kad tu IZPROTI, ka esi Mīlestības Iemiesojums, nekas tavā dzīvē vai citu cilvēku dzīvēs nespēj sašūpot šo izpratni.
Tad, kad tu sāc izprast sevis paša dziļākos līmeņus, tu saproti, ka viss apkārt ir vien viena brīnumaina ilūzija.
Arī Sirds Avots, mans mīļais, ir ilūzija, jo tavi ķermeņi ir ilūzija. Dzīve, kuru tu dzīvo ir ilūzija.
Viss, ko es tev esmu mācījusi, ir bijis tava spēka aktivizēšana. Spēka, kas ir tevī ... un tevis paša radīts!
Tu esi slēpis sevī šo spēku, lai līdzdarbotos cilvēku izdomāto ierobežojumu spēlē. Tu esi bijis dārgumu meklējumos, lai šo spēku atkal atrastu.
Tev ir centušies iegalvot, ka šis spēks ir ārpus tevis.
Visu šo laiku tavs spēks ir bijis apslēpts tavos ķermeņos.
Ikviens, kurš ir apgalvojis pretējo, ir bijis tevis paša radīta būtne, kuras uzdevums ir bijis padarīt tava spēka atrašanas spēli aizraujošāku.
Pielieto savā ķermenī apslēptos instrumentus! Tas, ka tie ir iluzori, nenozīmē, ka tu ar tiem nevari paspēlēties. Tieši tāpēc tu esi izveidojis sev šos apstākļus (pieredzi).
Lai tev veicas! Esi Priekā!
Tad, kad tu meditē, tu aizej prom no ilūzijas, lai pieskartos tam, kas ir PATIESS ... Dievam Sevī.


Līdz nākamajai nodarbībai.
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com