otrdiena, 2013. gada 24. decembris

Kungs Maitreija 2013. gada 23. decembrī

Es parādu jums Ceļu,
kā izkļūt no ilūzijas labirinta

Kungs Maitreija 2013. gada 23. decembrī

ES ESMU Maitreija, atnācis pie jums šodien, lai atkal izjustu saskarsmes sajūtas ar Zemes cilvēci.

Ir patīkami atnākt pie jums un domāt par to, ka katra mana atnākšana tuvina Jauno Laiku, kad cilvēce beidzot varēs iziet uz savas attīstības gaišā ceļa.

Agri vai vēlu tumšā josla paliks aiz muguras. Agri vai vēlu pienāks tas priekpilnais laiks, kad jūs varēsiet palūkoties atpakaļ un apjaust visu to maldu bezdibeni, kādā cilvēce mita daudzus gadu tūkstošus.


Ir laiks. Ir pienācis atmodas laiks. Jūs snaužat un nesteidzaties pamosties no miega, no saldā miega ilūzijā.


Ir pienācis laiks atmosties jaunai realitātei! Šo realitāti no jūsu pašreizējā apziņas stāvokļa atdala tikai viens solis uz priekšu. Viens solis.
Šo soli jūsu noteikti paveiksiet!


Šodien es atnācu, lai atbalstītu jūs grūtajā jūsu Ceļa posmā. Es atnācu, lai pastāstītu jums par jums pašiem. Par jūsu stāvokli pasaulē. Es atnācu, lai atgādinātu jums, ka jums visiem tuvākajā laikā noteikti būs jāizdara sava galīgā izvēle. Šī ir izvēle par to, vai jūs vēlēsieties turpmāk iet evolūcijas ceļu vai jūs uzskatīsiet par labāku palikt pagātnē un iet pagātnes neizdevušos civilizāciju ceļu.

Jā, mīļotie, ir bijušas pagājušajos laikos daudzas civilizācijas, kas vēlējās iet savu ceļu. Un ne tikai uz jūsu planētas, bet arī citās planetārajās sistēmās.

Viss evolūcijas process sastāv no jūsu izvēlēm, ko jūs izdarāt paši, jo jums pieder brīvā griba. Ja jums nebūtu brīvās gribas, tad jūs darbotos pēc Valdoņu gribas. Bet tad jūs nevarētu attīstīties. Jo tad jūs būtu nolemti pakļauties citu gribai.


Kad bērns piedzimst, kādu laiku viņš ir pilnā atkarībā no saviem vecākiem. Viņš pats nevar pārvietoties, uzņemt barību. Bet pēc tam pienāk laiks, kad bērni paaugušies pamet tēva māju un darbojas patstāvīgi, uzņemoties visu atbildību par savu dzīvi. Tomēr gudri savu vecāku bērni uztur sakarus ar savu dzimtu un saviem vecākiem. Pieņem padomus un palīdzību.


Jūs kaut kādā mērā esat mūsu bērni, Dievišķo Valdoņu bērni. Katrā no jums ir mūsu daļiņa kā jūsu nākamās Dievišķības iedīglis.


Ir arī nepaklausīgi bērni, kas aizmirsuši par savu radniecību, par saviem Debesu aizbildņiem un tā aizspēlējušies ilūzijā, ka, esot viņu situācijā, ir ļoti grūti atcerēties, kas viņi ir īstenībā, kā viņi nokļuva savā bēdīgajā bāreņu situācijā un ko vajag izdarīt, lai atgrieztos Tēva Mājās.


Atšķirībā no daudzajām par bāreņiem kļuvušajām dvēselēm, kas apmaldījušās jūsu pasaulē, ir zināms skaits dvēseļu, kas atceras savu Dievišķo uzdevumu, savu Dievišķo izcelsmi. Tieši šīs dvēseles es uzrunāju šodien, un tieši šo dvēseļu vadību es uzņemos viņu Iesvētījumu Ceļā.


Jūsu ir ļoti maz, un katru no jums es labi pazīstu un strādāju ar jums daudzu jo daudzu jūsu iemiesojumu garumā.


Pašreizējie apstākļi pasaulē rada papildu grūtības mūsu saskarsmei un mūsu sakariem ar jums.


Daudzi no jums ir aizmirsuši mani. Bet es atceros jūs. Katru no jums. Tāpēc es reizi pa reizei atnāku, lai atjaunotu mūsu saskarsmi un mūsu saiti, kas nepārtrūkst tūkstošu gadu laikā. Pat tad, kad jūs tik ļoti iegrimstat ilūzijā, ka aizmirstat par Dievu un par Valdoņiem, mūsu saikne turpinās smalkākos esamības plānos.

Daudzi no jums no jauna saņem savus testus Ceļā. Daudzi no jums var pat nesaprast, ka viss, kas ar viņiem notiek dzīvē, ir tikai testi, ko viņi saņem atkal un atkal no iemiesojuma iemiesojumā.

Galvenais tests ir tests par nepiesaistīšanos nekam materiālam. Ja jūs esat pārāk piesaistījušies saviem bērniem, saviem vecākiem, saviem mīļajiem un lietām, tad dzīves apstākļi jums atņem jūsu piesaistīšanās objektu.

Visa galvenā izvēle, ko jūs izdarāt savā dzīvē no mūža mūžā, – tā ir izvēle par labu Dievišķajai pasaulei vai izvēle par labu iluzorajai pasaulei.
Kad jūs izvēlaties iluzoro pasauli, jūs piesaistāt sevi iluzorajai pasaulei un turpināt iemiesoties tajā.


Ja jūs izvēlaties Augstāko pasauli, tad jūs pārejat Augstākajā pasaulē.
Mūsu visuma īpašība ir tāda, ka katrs cilvēks ieņem to vietu uz evolūcijas pakāpieniem, kas atbilst viņa apziņas attīstības līmenim. Tāpēc tas, ka jūs esat nokļuvuši jūsu pasaulē, liecina par to, ka piesaistīšanās dēļ jūsu pasaulei jūs pastāvīgi izdarāt izvēli par labu jūsu pasaulei.


Mana kā jūsu Iesvētītāja uzdevums ir izskaidrot jums jūsu piesaistes un šķēršļus jūsu Ceļā. Tikai tad, kad jūs pārvarat sevī jebkādas piesaistes un savas būtnes nepilnības, tikai tādā gadījumā jums ir iespēja pāriet citā, pilnīgākā pasaulē.

Enerģētisko robežu starp pasaulēm var pārvarēt tikai, paaugstinot jūsu vibrācijas.


Tomēr jūsu pasaule dara visu, lai piesaistītu jūs sev. Bet jūs ticat jūsu ilūzijai, un ilūzija jums kļūst par realitāti.


Ar katru jaunu jūsu iemiesojumu spēle kļūst sarežģītāka, un jūs esat spiesti atrasties sliktākos apstākļos, lai demonstrētu savu tiekšanos un apņēmību beidzot izrauties no ilūzijas lamatām.


Jūsu ilūzija tagad piedāvā jums visizsmalcinātākos paņēmienus, lai pastāvīgi noturētu jūsu apziņu viszemākajā vibrāciju līmenī. Viss, kas ir ap jums jūsu dzīvē, rada jums šķēršļus jūsu Ceļā uz augstākām pasaulēm.


Jebkura modernā industrija liek jums pazemināt jūsu vibrācijas un vārda tiešā nozīmē atrauj jūs no Augstākajām pasaulēm.


Tāpēc jūsu uzdevums ir nepadoties ilūzijas viltīgajiem trikiem un tā uztrenēt savus garīgos muskuļus ar garīgo prakšu un metodiku palīdzību, lai saglabātu neatkarību no iluzorajiem spēkiem visgrūtākajās dzīves situācijās.

Jūs atrodaties iesvētījumu piramīdā. Es parādu jums Ceļu, kā izkļūt no ilūzijas labirinta.

Vai daudz ir to, kas spējīgi mani sadzirdēt?


Es zinu, ka mani uzticīgie bodhisatvas ir spējīgi sadzirdēt mani un sekot man, lai arī kādā ilūzijā viņi neatrastos.


Tur, kur izies viņi, izies dvēseļu miljoni.
ES ESMU Maitreija.


Tatjana Mikušina, 2013
Tulkoja Lauma Ērgle

http://www.sirius-riga.lv/dokumenti/diktati2013-12/23-12-2013.doc
http://www.sirius-riga.lv/