piektdiena, 2012. gada 6. jūlijs

Ammas 328. stunda



Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi veicis enerģētisko sagatavošanos? Vai esi šodien jau meditējis?
Šīsdienas nodarbība būs ilgāka. Ja tev būs nepieciešami pārtraukumi, droši izmanto tos.
Ja ir vajadzīgs, sagatavo Ercenģeļa Miķeļa zobenu.
Mēs veiksim tīrīšanas procedūru tavā dzīvojamajā telpā. Procedūra ir veicama katrai telpai, katram skapim un/vai skapītim atsevišķi.
Ja tev ir garāža, pagrabs vai bēniņi, neaizmirsti arī par tiem.
Tu veiksi katras telpas attīrīšanu no zemām vibrācijām. Tas ir ļoti vienkārši.
Tas darāms ar lūgsnas palīdzību. Var izmantot arī vīraku.
Tālāk es ieteikšu lūgsnā izmantojamus vārdus, taču tu vari lūgt arī ar saviem vārdiem.
Ieej savā garīgajā savienojumā. Tas var būt savienojums ar mani vai jebkuru citu Gaismas un Mīlestības būtni.
Ieejot telpā, paplašini savu Sirds Avotu sev apkārt. Iegriez čakras maksimāli iespējamā ātrumā.
Tagad pavēli:
"Es pavēlu visām zemu vibrāciju enerģijām ikvienā šīs telpas molekulā, ikvienā atomā atstāt šo telpu!"
Ja gribi, vari minēt konkrētus priekšmetus: gultu, drēbes utt.
Ja, dodot pavēli, izjūti diskomfortu, vari palūgt šo darbu izdarīt būtnei, ar kuru esi garīgajā savienojumā.
Tagad palūdz šai būtnei:
"Lūdzu, piepildi ar Mīlestību šo telpu un ikvienu molekulu ikvienā šeit esošajā priekšmetā! Piepildi ar Mīlestību ikvienu kaktiņu!"
Ja nepieciešams pielieto Ercenģeļa Miķeļa zobenu.
Cik vienkārši, vai ne? Vari šo procedūru atkārtot jebkurā laikā.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins