piektdiena, 2011. gada 30. decembris

Ammas 250. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Turpināsim ar spalviņas palīdzību kutināt amigdalu.
Atceries, ka tev ir divas amigdalas. Tu vari tās kutināt pamīšus, sākumā to, kas kreisajā pusē, tad – labajā pusē.
Šis process noritēs raitāk, ja tu atradīsies savā Sirds Avotā un būsi savienojumā ar Pašu Es, Dvēseli un Ādamu Kadmonu.
Kāpēc mēs veltam tik daudz laika šim vingrinājumam?
Tu taču gribi aktivizēt visas savas slēptās spējas, vai ne?
Tāpēc arī mēs turpinām. Ja vēlies palikt "vienkāršs" cilvēks, tad šo vingrinājumu vari nedarīt (es jokoju).
Ja tu nebūtu gribējis iemācīties staigāt, tev nebūtu vajadzības apgūt rāpošanas un piecelšanās iemaņas.
Esi pacietīgs! Šis ir ļoti varens vingrinājums, pēc kura praktizēšanas viena gada garumā tu sajutīsi rezultātus.
Lai arī kur tu būsi pēc gada, tu taču gribēsi būt ekstraordinārs pats - tāds, kāds tu esi ticis radīts, nevis "vienkārši vienkāršs".
Tagad pakutini amigdalas, vienlaicīgi ar Dvēseles palīdzību iegriežot savas čakras maksimālā, bet tev drošā ātrumā.


Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins